סירושטיין יפתח בהרכב בית"ר מול מכבי ת"א, לבנדה על הקווים

אלי טביב
אלי טביב | עדי אבישי

בצל הקיץ הסוער, הצהובים שחורים רוצים לפתוח את הליגה ברגל ימין: "ניצחון יותר חשוב מהכל". עוזרו של מימר ידריך את הקבוצה בנתניה. הרכש מאשדוד צפוי להחליף את כחילה הפצוע

(גודל טקסט)

 לאחר קיץ סוער שכלל הדחה מביכה ממוקדמות הליגה האירופית ואת פיטוריו של שרון מימר, בית"ר ירושלים תנסה לשים מחר (ראשון, 21:00) הכל בצד במטרה להוציא תוצאה טובה מול מכבי תל אביב בנתניה במסגרת המחזור הראשון של הליגה.

"ניצחון מחר יותר חשוב מהכל", הבהירו בבירה. גיל לבנדה, עוזרו של שרון מימר, יעמוד על הקווים ובקבוצה לא מתרגשים מחוסר ניסיונו. "אנחנו מכירים את גיל מצוין, הרי הוא עבד עם שרון", הסבירו.

נכון לרגע זה המועמד המועדף על נציג הבעלים ומחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה הוא עמיר תורג'מן. הבעלים אלי טביב העדיף בשבוע שעבר למנות את גיא לוי, אך עדיין לא ברור מי ימונה לתפקיד.


המועמד המועדף על אוחנה. עמיר תורג'מן (דני מרון)

חזרה למשחק, מיקי סירושטיין עשוי לפתוח בתור בלם על חשבון טל כחילה שסובל מפציעה באפו. בצד ימין של ההגנה אמור לשחק אריק סאבו. בהתקפה יעלו עידן ורד, איתי שכטר וחן עזרא.

בנושא הרכש, הבלם לינדזי רוז יחתום בימים הקרובים אחרי שיסגרו הפערים הקטנים והלא משמעותיים שקיימים מול קבוצתו לוריין ועם השחקן עצמו. גם שלומי ארבייטמן, שמתאמן עם הקבוצה, יחתום ככל הנראה בשבוע הקרוב.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אריק סאבו, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין (טל כחילה), מרסל הייסטר (חן דילמוני), קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, ז'אורז'יניו, עידן ורד, חן עזרא ואיתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי