מנור סולומון: "אוהב לחץ, רוצה שידרשו ממני להוביל"

מנור סולומון
מנור סולומון | צילום: דני מרון

ילד הפלא של הכדורגל הישראלי סידר למכבי פ"ת 1:2 באשדוד. קובי רפואה: "כיף לנצח ולפתוח ברגל ימין את העונה, אבל זו לא הקבוצה שאני רוצה לראות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה פתחה את עונת 2017/18 ברגל ימין עם 1:2 בחוץ על מ.ס אשדוד. דן ביטון כבש ראשון למארחת, אבל אז נכנס לפעולה ילד הפלא של הכדורגל הישראלי. מנור סולומון בנה את גול הראשון שכבש לידור כהן והבקיע בעצמו שער ענק לחיבורים של ירדן קרישטול.

המאמן המנצח קובי רפואה סיכם: "כמובן שמכבי פ"ת צריכה להיות יותר אגרסיבית, יותר חזקה ואז האיכות תבוא לידי ביטוי. האיכות של השחקנים שלי תבוא רק אם הם יעבדו קשה, יהיו קרובים אחד לשני וזה מה שעשינו במחצית השנייה לפרקים. יש הרבה עבודה, אני מרוצה מהניצחון. יש לי נקודות לקחת וגם אלמד מזה. כיף לפתוח ברגל ימין, אבל זו עדיין לא הקבוצה שאני רוצה. יש הרבה עבודה ואני יודע את זה. הקבוצה לא כמו שאני רוצה לראות. אני רוצה שדברים יתחברו מהר, אבל מבחינה אגרסיבית וטקטית זה עדיין לא מספיק. אנחנו רוצים להתחזק, אבל החכמה היא לחבר. מחפש שחקן או שניים, אבל זה לא מה שיוביל אותנו לאליפות. מכבי פ"ת צריכה להיות קבוצה חזקה כמו שהיא יודעת להיות".

סולומון עצמו אמר: "אני מאוד שמח על הגול ובמיוחד על הניצחון. לא שיחקנו מספיק טוב, לא ייצרנו הרבה מצבים במיוחד במחצית הראשונה, אבל אחרי ה-0:1 ידענו שכלום לא גמור. דיברנו על זה שחייבים לפתוח ברגל ימין ואני שמח שעשינו את זה. אני יודע שיש עליי לחץ, אבל לוקח את זה למקום חיובי. אני אוהב את הלחץ. כל אחד רוצה שידרשו ממנו להוביל".

מהצד השני, ראובן עטר, התקשה להסביר מה קרה לשחקניו במחצית השנייה: "תכנית המשחק עבדה טוב עד ה-1:1. הגענו למספיק מצבים כדי לעשות את ה-0:2. כשמחמיצים, בסוף סופגים. אחרי השוויון היו פערים ומזה חששתי. יש להם שחקנים מהירים בהתקפה וההגנה שלנו חדשה. 60 דקות טובות שלנו עם מצבים, אבל זה הכדורגל".



לוקח את הלחץ למקום חיובי. מנור סולומון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי