עדן שמיר: "אנחנו לא בלחץ". סאן מנחם צפוי להצטרף

מנחם
מנחם | צילום: ערן לוף

בעירוני קריית שמונה לא נלחצו מהיכולת ב-0:0 מול הפועל רעננה, אך הקשר הוסיף: "בטוח שבשבוע הבא נשתפר". הבעלים ישוחח השבוע עם נשיא מכבי חיפה

(גודל טקסט)

 עירוני קריית שמונה יצאה מהתיקו המאופס מול הפועל רעננה במחזור הפתיחה ברגשות מעורבים. מצד אחד היכולת של הקבוצה הייתה חלשה והזכירה את המשחקים האחרונים בגביע הטוטו, מאידך במועדון מודעים לכך שמדובר בקבוצה חדשה שראוי להיות סבלניים כלפיה. "יש לנו קבוצה טובה, צוות מקצועי יוצא מן הכלל ונדע לעשות את השינויים שלנו כדי להיות קבוצה טובה יותר", אמרו במועדון.

בצוות המקצועי המשיכו לבצע שינויים בהרכב, כאשר הפעם שלומי אזולאי פתח על הספסל ואילו דידייה ברוסו – שהיה בספק אם יפתח את העונה מסיבות מקצועיות – שיחק בהרכב הראשון. למרות זאת וכפי שפורסם ביום חמישי בספורט1, קריית שמונה פנתה רשמית למכבי חיפה וביקשה לשאול את המגן סאן מנחם.

הבעלים איזי שרצקי שוחח עם יעקב שחר ונראה כי במהלך השבוע יעבור מנחם לקבוצה הצפונית. המגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ' שוחרר ולא מן הנמנע כי קריית שמונה תתחזק בעוד שחקן זר בחלק ההתקפי.


איזי שרצקי אתמול. מצפה לצרף את סאן מנחם (עדי אבישי)

קשר הקבוצה עדן שמיר אמר לאחר המשחק: "המשחק לא התעלה לרמה הגבוהה והמשחק של שתי קבוצות הססניות. היה משחק קשוח ופיזי, אבל אנחנו מסתכלים קדימה ואני מאמין ובטוח שמשבוע הבאה נשתפר".

בנוסף שמיר התייחס לעובדה שקריית שמונה נראתה מצוין במשחקים הראשונים בגביע הטוטו, אך דווקא לאחרונה מציגה כדורגל פחות טוב: "נכון שהיה לנו משחק או שניים יותר טובים, אבל אנחנו שואפים לשחק עוד יותר טוב. אנחנו לא בלחץ ויש לי הרגשה טובה לגבי העונה הקרובה. עבורי קריית שמונה זה בית וכמו שאמרתי בתחילת העונה אני רוצה להיות בורג מרכזי העונה ולהחזיר לצוות המקצועי על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי