ורד: יוסי בניון גדול שחקני ישראל, ביחד עם אלי אוחנה

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

קשר בית"ר ירושלים העניק ראיון לאתר הרשמי לקראת פתיחת העונה: "השנה האחרונה הייתה הטובה בקריירה", "אנחנו יכולים לזכות בתארים ושואפים להיות במקום הראשון"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפתח הערב (ראשון, 21:00) את העונה בליגת העל במשחק מסקרן בנתניה מול סגנית האלופה מכבי תל אביב. לקראת פתיחת העונה העניק הקשר עידן ורד ראיון לאתר הרשמי של המועדון.

העונה שעברה: "אני חושב שהשנה האחרונה הייתה הכי טובה שלי. מבחינת דקות משחק, שערים, בישולים, דומיננטיות. עכשיו אני אצטרך להמשיך אותה. הצבתי לעצמי רף גבוה. אבל מגיל 17-18 אני תחת ציפיות ואני אוהב את זה, כמובן שאצטרך להיות טוב ולהוכיח את עצמי".

העובדה שלא קיבל דקות בנבחרת: "אני לא מאוכזב, להיפך. זה חלום של כל שחקן להיות חלק מהנבחרת וכמובן שהייתי בטוח שזה יהיה בגיל צעיר יותר כשעוד הייתי בקדנציה הקודמת בבית"ר, בחיפה ובאירופה, זה היה חלום חיי. אני שמח שבשנה שעברה הייתי חלק מהנבחרת וערכתי שתי הופעות. אצטרך לשמור על זה ולהראות לאלישע שיש לי מקום בהרכב".

הציפיות מהעונה הקרובה: "אנחנו יכולים לזכות בתארים. בתחילת השנה כולם אומרים שיש את באר שבע ומכבי ואנחנו נבוא מהמקום השלישי, אז זה לא נכון. אנחנו צריכים ללכת על אליפות, לשאוף לשם. יש פה סגל טוב ואת הקהל הטוב בארץ. היינו שלוש שנים ברצף במקום השלישי אז הגיע הזמן לעשות את הקפיצה הזאת. אם הולכים בכל משחק לנצח אז אנחנו שואפים להיות במקום הראשון. אף אחד לא אמר שזה מה שיקרה אבל אלה השאיפות שלנו".

עידן ורד. מכוון למקום הראשון (דני מרון)
עידן ורד. מכוון למקום הראשון (דני מרון)

המאמן שהכי השפיע בקריירה: "עברתי אצל הרבה מאמנים ומכל אחד לקחתי את הטוב. גם אם היו כאלה שלא אהבתי ולא בנו עליי, אני לא מסתכל על זה ככה, אלא רואה מה אני יכול להוציא הכי טוב בשבילי. היו הרבה מאמנים ואני יכול לציין את אלישע לוי. הייתי בחיפה חמש שנים ורק בשנתיים שלו הייתי שחקן הרכב ודומיננטי. כמובן שעכשיו הוא זימן אותי לנבחרת בפעם הראשונה, אז אני לומד ממנו הרבה ומעריך את זה".

השחקן הכי גדול ששיחק איתו: "יש כמה. כמובן שיוסי בניון שהוא בעיני גדול שחקני ישראל, ביחד עם אלי אוחנה. מי שמאוד אהבתי לראות איך הוא מתאמן וגם היה שחקן ענק זה עידן טל בתקופה שלנו בבית"ר. אפשר לציין גם את שמעון גרשון. הייתה לו קלאסה שכבר אין היום. למדתי מהם הרבה. את ההתנהלות, את המקצוענות, את הגישה לכדורגל".

יוסי בניון. גדול שחקני ישראל, ביחד עם אוחנה (דני מרון)
יוסי בניון. גדול שחקני ישראל, ביחד עם אוחנה (דני מרון)

האהבה ל'פיפא': "לפני חצי שנה עשיתי ראיון ואמרתי את זה, ומאז אני מקבל כל יום קרוב ל-50 הודעות בפייסבוק. אני לא הכי טוב, אבל מאוד אוהב ומתחבר לזה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי