שביעות רצון בסכנין אחרי הניצחון, עתידו של גאושו לא ברור

פאס
פאס | ערן לוף

נציגת המגזר מרוצה אחרי ה-1:2 על עכו, אך מחפשת חיזוק כשהברזילאי עלול להיחתך. גנטוס הרשים את בלבול ועשוי לקבל זימון לאולימפית

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בבני סכנין לאחר ניצחון בכורה 1:2 על הפועל עכו במחזור הפתיחה. לאחר קיץ ביזארי שכלל עזיבה של המאמן הברזילאי ז'אירו סבירסקי בסכנין ידעו כי הניצחון הכרחי ביותר ולכן גם בהנהלת הקבוצה פיזרו לא מעט חיוכים בסיום המשחק.

בהנהלה שיבחו את הצוות המקצועי שידע לעשות את השינוי בשבוע אחד. בנוסף בהנהלה היו שבעי רצון מהעובדה שצמד השחקנים הישראלים עלאא אבו סלאח ועידן שמש עברו בבקרה התקציבית ואף פתחו בהרכב.

מי שלא עבר בבקרה הוא החלוץ הברזילאי לוקאס גאושו שעתידו במועדון לא ברור. היו מי שציינו בהנהלה שהשחקן אינו עונה על הציפיות ולא מן הנמנע כי גם הוא יעזוב את הקבוצה בדומה לג'ונתן לוקה. בכל מקרה בסכנין מעוניינים להתחזק בשני שחקנים זרים ובצוות המקצועי מקווים כי זה יקרה בקרוב, אך לא מתכוונים לקבל החלטה פזיזה גם בשל העובדה שלאחר המחזור השני תצא הליגה לפגרת נבחרת.


נעים משגיח את גנטוס, שביעות רצון בסכנין (ערן לוף)

מי שבלט במשחק היה מארון גנטוס שברוב המשחקים האחרונים שיחק כבלם אך הפעם שיחק כמגן ימני במקומו של עלי עותמאן הפצוע. גנטוס הרשים את מאמן הנבחרת האולימפית מרקו בלבול שישב ביציע ולא מן הנמנע כי יוזמן לתחילת הקמפיין. יחד עם זאת, המגן נפגע במפשעה וייבדק דבר שעלול לפגוע בזימונו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי