הדרבי בין הפועל ובית"ר ת"א נדחה ל-12 בספטמבר

הפועל ת"א
הפועל ת"א | דני מרון

מנהלת הליגות קיבלה את בקשת הבית"רים, עליה פורסם לראשונה באתר ספורט1, להזיז את מועד המשחק במחזור השלישי עקב שהייתו של המאמן עמיר תורג'מן עם נבחרת ישראל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הדרבי שהיה אמור להתקיים במחזור השלישי בליגה הלאומית, בין בית"ר תל אביב/רמלה להפועל תל אביב, נדחה ל-12 בספטמבר, יום שלישי, בשעה 19:00. על בקשתם של הבית"רים לדחות את המפגש פורסם לראשונה באתר ספורט1.

הבקשה הוגשה למנהלת הליגות נבעה מכך שמאמן בית"ר ת"א, עמיר תורג'מן, הוא אחד משני עוזריו של אלישע לוי בנבחרת ישראל, שתארח בשבת הבאה (2.9) את מקדוניה ותתארח אצל איטליה שלושה ימים לאחר מכן. תורג'מן כזכור מועמד למשרת המאמן בבית"ר ירושלים וכלל לא בטוח שהוא יהיה מאמן הקבוצה בשבוע הבא, אבל המנהלת אישרה את הבקשה וקבעה מועד חדש למשחק ברמלה (בין המחזור הרביעי לחמישי).

להוציא את הדרבי, שאר משחקי המחזור השלישי בליגה הלאומית יתקיימו בימי שישי ושני (1 ו-4 בספטמבר) בזמן פגרת הנבחרות. 

שתי הקבוצות ניצחו במחזור הפתיחה. הפועל ת"א ניצחה 0:3 את הפועל ראשון לציון בחוץ ואילו בית"ר ת"א/רמלה גברה בבית 0:2 על מכבי אחי נצרת. במחזור הקרוב תארח הקבוצה של מוטי איוניר את בני לוד, ואילו הקבוצה של תורג'מן תתארח אצל עירוני נשר. המנהלת, אגב, קבעה שמשחק הבית הבא של האדומים נגד מכבי הרצליה יתקיים ביום שישי ואילו משחק החוץ במחזור החמישי מול הפועל עפולה יתקיים ביום שני. 

עמיר תורג'מן (דני מרון)
עמיר תורג'מן. יהיה המאמן בשבוע הבא בכלל? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי