שרן ייני: אני לא ג'ון אוגו שמחלץ כדורים עם רעש של 'או אה'

אבי ריקן ושרן ייני
אבי ריקן ושרן ייני | דני מרון

קפטן מכבי ת"א סיפק ראיון נדיר לאחר השער החשוב שכבש ב-2:2 מול אלטאך: "אין תפקיד שהתקשורת אוהבת שאני משחק בו, אולי בלם", "פירלו מעולם לא חילץ כדור", "לא אתאכזב אם יביאו קשר אחורי זר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שרן ייני היה נרגש אמש (חמישי) לאחר השער החשוב שכבש ב-2:2 מול אלטאך ולמעשה הבטיח את העלייה של קבוצתו לשלב הבתים של הליגה האירופית.

"לא חגגתי במיוחד את שער השוויון, אבל הרגשתי שזה עוצמתי מאוד", אמר קפטן הצהובים. לא היה תפקיד שהתקשורת אהבה אותי אולי כששיחקתי בעמדת הבלם. יש סוגים שונים של קשרים כמו קאנטה מצ'לסי, בוסקטס ואפילו פירלו שלא חטף מעולם כדור ואני שחקן של מאמן שכולים רואים מה הוא עושה".


"אני שחקן שמחבר את הכדור להתקפה בצורה טובה. כדי לראות את זה צריך להיכנס לסטטיסטיקה כי אני לא בולט לעין ותמיד השאלה למה אני בנבחרת ישראל, למה אני מגן שלא עושה התקפה כשהמאמן שלי אומר לי שאני התקפי יותר מדי. אני שחקן שאוהב להשתפר ושואל את חברי לקבוצה כמו דור מיכה, איתן טיבי ואחרים אם הם אוהבים את אופן המשחק שלי".

"ראיתי הרבה כדורים שחילצתי ולקחתי ולא תמצא הרבה פעמים שהפסדתי תאקל עם שחקן של הקבוצה היריבה. יש השוואות עם גל אלברמן שעשה כאן שמונה עונות נהדרות. הוא שחקן מעולה, אבל אני צריך להתאים עצמי למשחק. אני לא כמו ג'ון אוגו שמחלץ כדור בגליץ' ברעש של הו הא. אם יביאו קשר זר אחר אני לא אתאכזב משום דבר שטוב למועדון כדי להתקדם, גם אז אמצא את הדרך שלי ואתאמץ גם כשחקן מחליף בשביל לעזור למועדון. הציפיות ממני הם להיות עוצמתי. אני לא עושה דברים בשביל שואו, אני הוא אני".

 
ייני חוגג עם ריקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי