יובל נעים: אצלנו זרים זו חתונה בלי גירושים. צפו בתקציר

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

מאמן אשקלון אחרי ה-1:1 מול בני יהודה: "זרים צריכים להיות אקס פקטור אבל אין לנו יכולת כספית להחליף". ועוד מנעים: "אני אוהב פגרות, שההתאחדות תעשה יותר". אבוקסיס: "היינו שווים יותר מנקודה"

(גודל טקסט)

"לא שיחקנו מספיק טוב בחלק הקדמי", כך סיכם יובל נעים, מאמן אשקלון, את ה-1:1 מול בני יהודה, "שיחקנו עם חמישה זרים והם צריכים להיות אקס פקטור. וזה לא ככה". נעים נשאל אם בכוונתו להחליף זרים בפגרה וענה: "אשקלון לא יכולה להחליף זרים. אין לנו את היכולת הכספית לזה. זרים אצלנו זו חתונה בלי גירושים".

נעים הוסיף: "אני מרוצה מהתוצאה. נכון שאתה תמיד רוצה לנצח, אבל נקודה משקפת את יחסי הכוחות וזה בסדר לנו".


על טל איילה: "הייתי מאוד מרוצה ממנו לא רק מהשער אלא מהעבודה שעשה על כל המגרש. הוא שחקן מוכשר מאוד".


על הפגרה המתקרבת
: "אני אוהב פגרות. מצדי שתהיה ליגה עם פגרות של ארבעה חמישה חודשים באמצע במקום לחיות משבת בשבת. אולי באמת ההתאחדות תעשה יותר פגרות".

מנגד יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה יצא מהמשחק ברגשות מעורבים: "אני מרוצה מאיך ששיחקנו, אבל היינו שווים יותר מנקודה והיינו צריכים להכריע את המשחק. כשלא מנצלים מצבים זה הפסד או תיקו. יכולנו גם להפסיד למרות ששיחקנו עד הסוף כדי לנצח".


אבוקסיס. "לא עושה סיכומים אחרי שני משחקים אבל אנחנו נראים טוב" (דני מרון)

על הפתיחה המוצלחת של הליגה: "אני לא עושה סיכומים אחרי שני מחזורים, אבל בהחלט נראינו טוב בשני משחקי פתיחת הליגה והיינו שווים פה ניצחון. אני לא זוכר את עצמי מגיע כמאמן לכל כך הרבה מצבים. אבל אין לי טענות לשחקנים שלי. לא כועס על מי שמחמיץ, רק על מי שלא מחויב".

על החיזוק בפגרה: "אם נמצא שחקן טוב אחד, שניים או שלושה נביא אותם. ואם לא נמצא שחקנים טובים, לא נביא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי