רפואה לשחקנים: "השקיעו הרבה כסף, לא יכול להיות שנראה ככה"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

אכזבה במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד 2:0 להפועל חיפה, בקבוצה מבהירים: "כרגע אף זר לא משוחרר". היעדר תקציב ימנע הבאת רכש נוסף? צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אחרי המחצית השנייה המצוינת בשבוע שעבר באשדוד והניצחון (1:2), במכבי פתח תקווה היו בטוחים שהעסק מתחיל להתחבר. אלא שאמש (שבת), הקבוצה ספגה הפסד ראשון העונה, 2:0 מהפועל חיפה, כאשר מלבד התוצאה, גם היכולת לא שכנעה.

"פתחנו את המשחק טוב ב-20-25 הדקות הראשונות. דווקא היינו במשחק, אלא שאז לא היו לנו פתרונות. כל התקפת מעבר של הפועל חיפה הפכה לחצי מצב. אין ספק שיש לנו בעיה במשחק ההגנה של הקבוצה ונצטרך למצוא לזה פתרונות. כרגע אין ביטחון לקבוצה וזה בולט. אפשר להגיד שהפגרה באה לנו בטוב", סיפר גורם במועדון.

האכזבה ניכרה על פניהם של אנשי המועדון. גם המאמן קובי רפואה התקשה להסתיר את אכזבתו כאשר נכנס לחדר ההלבשה ומלמל: "השקיעו כל כך הרבה כסף פה, לא יכול שככה אנחנו נראים". למרות הרצון של רפואה לראות קשר נוסף לחיזוק הקבוצה, נכון לרגע זה אין מועמד קונקרטי ומעבר לזה: בפ"ת מספרים שנכון לרגע זה, לא בטוח שיבוא חיזוק. "נכון לרגע זה, אנחנו חורגים מהתקציב וכרגע זה מונע הבאה של שחקן נוסף. לא בטוח שיבוא אחד כזה".

במועדון ישנה אכזבה לא מעטה מהזרים. ז'והאן מרסיאל כלל לא שיחק וגם תומאש סיבוק לא בדיוק הראה שהוא היורש של קרלוס קוויאר או אליסון דוס סנטוס. "כרגע אף שחקן לא משוחרר", הבהיר גורם בכיר במועדון. "זה הסגל שלנו ועם זה נצטרך להילחם ולהשתפר. השקיעו כאן המון כסף וגם מהסגל הזה נוציא יותר".

בעניין אחר, ג'ו מונונגה, מי שהיה קפטן הקבוצה לפני כשנתיים, שיחק שתי במועדון והפך לאחד הזרים האהובים במלאבס, פרש מכדורגל לפני זמן מה. מונונגה סיפר לחבריו בפ"ת שקרע בקרסול מנע ממנו להמשיך לשחק, כאשר קבוצתו האחרונה הייתה ויטרבסה מהליגה האיטלקית השלישית. ומה היעד הבא? הבלגי ממוצא קונגולזי החל לאחרונה קורס מאמנים במולדתו. בקרוב בישראל?

קובי רפואה. נזף בשחקנים (עדי אבישי)
קובי רפואה. נזף בשחקנים (עדי אבישי)

הקשר רישאר סומא סיכם באכזבה: "היה לנו משחק קשה. לדעתי, היום התחלנו טוב יותר מאשר את המשחק מול אשדוד, אבל הפועל חיפה שיחקו טוב והם לחצו אותנו ונתנו להם שטחים. אני לא זוכר שהיו להם מצבים לפני הגול. אחרי הגול התחלנו ללכת קדימה, ובמשחקים מהסוג הזה אם אתה לא מבקיע, אתה הולך לחטוף וזה מה שקרה. אנחנו חייבים להישאר מפוקסים ולעבוד קשה. יש לנו הרבה שחקנים חדשים והמאמן מנסה לחבר אותנו על המגרש. קבוצות לא מתחברות אוטומטית. אולי זה טוב שיהיה לנו זמן לחשוב מה לא היה טוב וזה ישתפר. אין לי הסבר למה לוקח לנו זמן להתחבר. במחנה האימון היו לנו משחקים טובים. בליגה המצב קצת יותר קשה כי אתה מפחד לאבד נקודות. יש לנו שבועיים לשכוח מההפסד הזה ואני בטוח שניראה טוב יותר כקבוצה. כל השחקנים נותנים כאן את הכל כדי להתחבר. אני מאמין שאנחנו בתהליך טוב".

על הפציעה: "אם אני אתחיל לדבר על זה, אנשים יחשבו שיש לי תירוצים אבל אני לא כזה. הראיתי מה שאני יודע נגד אשדוד. אני לא כשיר במאה אחוז אבל אני נותן את כולי. אצטרך להתאושש עכשיו ולהיות כשיר לגמרי למשחק הבא".

מנור סולומון. שקע בבינוניות הכללית (עדי אבישי)
מנור סולומון. שקע בבינוניות הכללית (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי