הקשר פול אדגר חתם לעונה בבית"ר, לבנדה: חלום לאמן כאן

אדגר
אדגר | טוויטר

המאמן הזמני של הקבוצה מהבירה לקראת אשדוד (שני, 20:30, ספורט1): "מרגיש מצוין ומשתדל לא להתייחס לרחשים מסביב". הקשר הצעיר מחוף השנהב חתם עם אופציית רכישה: "כוכב כדורגל"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק (שני, 20:30, ספורט1) מול מ.ס אשדוד. הצהובים שחורים מגיעים לאחר הניצחון הגדול על מכבי תל אביב במחזור הפתיחה ועדיין ללא מאמן ראשי במקומו של שרון מימר. 

קודם לכן, הקשר בן ה-19 מחוף השנהב, פול אדגר ששייך לאקנס הפינית חתם בקבוצה לעונה בהשאלה עם אופציה לשלוש נוספות בהתאם לרכישה. מרבית הסיכויים הם שהקשר יושאל למועדון אחר עד תום העונה. במועדון מאוד התרשמו מביצועיו ואמרו: "מדובר בכוכב כדורגל".

המאמן הזמני גיל לבנדה אמר: "זה המבחן המנטאלי שלנו. צריך לדעת לבוא עם אותן אנרגיות כמו מול מכבי ת"א, להביא את אותה היכולת. נצטרך להיות מרוכזים ונחושים, ואני מאמין שביחד עם הקהל נצליח לשחזר את היכולת ולהשיג את הניצחון השני. זה לא משחק קל. אשדוד קבוצה מצוינת ומאומנת. אני בטוח שהם יבואו מוכנים טקטית. אני מעריך שהאצטדיון יהיה מלא וברגע שאנחנו עם הקהל שלנו שמביא לנו אנרגיות, נשיג את הניצחון".

עתידו האישי: "אני מרגיש מצוין ולא מתעסק ברחשים מסביב. התבקשתי על ידי אלי אוחנה להכין את הקבוצה למשחק מול אשדוד. כל כולי מרוכז במשחק, עשינו הכנה טובה. כמובן שאני רוצה לאמן, זה המקצוע שלי. לאמן את בית"ר זה חלום של כל מאמן, אבל כרגע אני שם את הכל בצד ומתעסק נטו במשחק הקרוב. התחלתי מלמטה, שלב אחרי שלב. אני מקבל גיבוי ושיתוף פעולה מלא עם אוחנה ומכל הצוות מהמקצועי. אני לא נמדד במשחק כזה או אחר, אלא בדרך ועבודה. אני עושה את הכל על הצד הטוב ביותר ואני יודע שרואים את מה שאני עושה". 

הרכש: "כחלק מהצוות המקצועי אנחנו יושבים כולם לגבי שחקני רכש. אני נותן את דעתי כמאמן ואם יחליטו להחתים שחקן בהמלצתי אז בשמחה. שלומי ארבייטמן ופול אדגר שחקנים מרשימים. הבעתי את דעתי המקצועית בפני אלי אוחנה. מה שיחליטו לטובת הקבוצה אני אקבל בברכה. כל השיקולים יתקבלו למעלה. חסר לנו בלם, בגלל שלינדזי רוז לא יגיע. אולי יגיע מגן, כל האופציות נבדקות. כרגע אנחנו מנסים לייצר מומנטום ולחבר ניצחון שני".

אי הזימון של ורד ושכטר לנבחרת: "איתי שכטר ועידן ורד בכושר נהדר והם הוכיחו זאת במגרש. יש מאמן לאומי שזו ההחלטה שלו לא לזמן אותם והם יצטרכו להוכיח את עצמם בעתיד כדי להשיג את הזימון".

גיל לבנדה. עד מתי יימשך החלום? (דני מרון)
גיל לבנדה. עד מתי יימשך החלום? (דני מרון)

הבלם טל כחילה: "במועדון גדול כמו בית"ר ירושלים צריכים לשאוף לטוב ביותר, והמערכת יודעת מה הכי טוב בשבילה. בתור בלם אנסה לעשות את הכי טוב שלי כדי לשחק, ואם יביאו בלם זה יהיה לטובת הקבוצה. הדיבורים על המאמן לא משפיעים עלינו. גיל לבנדה הכין אותנו בצורה נהדרת ואנחנו השחקנים מאוד מרוצים ממנו. כל מאמן שיביאו נקבל בברכה".

כחילה סיכם: "נצטרך לעשות שינוי העונה מול הקבוצות הקטנות אם נרצה לשאוף יותר גבוה ואני בטוח שנצליח להגיע ולהתמודד על המקומות הכי גבוהים בליגה. אנחנו רק במחזור השני וכרגע אנחנו מתרכזים רק באשדוד. אני כשיר למשחק אחרי כמה שבועות של פציעה. קודם כל אצטרך להוכיח את מקומי בבית"ר ירושלים ואחר כך נתרכז בהגעה לנבחרת".


"בושה ששכטר לא זומן, הוא הכי חם בארץ"

בקבוצה דואגים לספר שוב ושוב על המרקם החברתי המצוין שמאפשר לה לצלוח את כל ההמולה מסביב. אותם אלו שאחראים במידה רבה על הגיבוש והחלק החברתי אלו הם החלוץ איתי שכטר ועידן ורד, שכלל לא זומנו לסגל הנבחרת לקראת צמד המשחקים מול מקדוניה (2.9) ואיטליה (5.9) בקמפיין מוקדמות המונדיאל.

בקבוצה לא אהבו כלל את אי זימונם של השניים. "בכושר ששכטר נמצא הוא לא זומן? בושה. הוא החלוץ הכי חם", אמר גורם בקבוצה. "מוזר מאוד שלא זימנו אותם", אמר גורם אחר במועדון. ועם כל ההמולה, כאמור יש משחק מחר והמאמן גילי לבנדה מתכנן שינוי אחד מהותי.


שכטר יחד עם ורד, בבית"ר מאוכזבים מאי זימונם (דני מרון)

יוסי בניון צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של חן עזרא, שלא התאמן באופן סדיר בשבוע שעבר עקב מכה שספג בצלעות ב-0:3 מול מכבי תל אביב. במרכז ההגנה ימשיך מיקי סירושטיין שגילה יכולת מצוינת מול סגנית האלופה, כשטל כחילה יחזור לסגל ויחכה להזדמנות שלו מהספסל. ורד ושכטר יפתחו בחלק הקדמי יחד עם ז'אורז'יניו. אריק סאבו ימשיך כמגן ימני.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אריק סאבו, מיקי סירושטיין, אנוטאן קונטה, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה, יוסי בניון (חן עזרא), ז'אורז'יניו, עידן ורד, איתי שכטר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי