קלינגר: אני הראשון שאשמח לקדם את מקסים פלקושצ'נקו

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | עדי אבישי

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה מהקשר שעלה כמחליף ב-0:2 על מכבי פ"ת, תמאש: "התשוקה שלנו הביאה לניצחון". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה טענו לא פעם במהלך הקיץ שנבנתה קבוצה איכותית שצריכה להיות רחוקה ממאבקי התחתית, אבל גם שם לא ציפו לפתוח את העונה עם שני ניצחונות רצופים ולהוביל את הטבלה בשלב הזה של העונה. האדומים מהכרמל הרשימו אמש (שבת) עם 0:2 על מכבי פתח תקווה השאפתנית ויוצאים עם הרבה אופטימיות לפגרת הנבחרות.

לאחר שניסה מספר משחקים את שיטת שלושת הבלמים, הפעם בחר ניר קלינגר לפתוח עם ארבעה שחקנים בהגנה ובדומה למחצית השנייה מול אשקלון, גם הפעם זה עבד. "אני לא מקובע. שוחחתי עם השחקנים והרגשתי שהם מתחברים לשיטה הזאת", אמר המאמן. "אני חושב שכל קבוצה צריכה לשחק במספר שיטות ואין לי ספק שנצטרך את השיטה השנייה בהמשך הליגה".

אחד הכוכבים במשחק היה הבלם הרומני גבריאל תמאש שאמר בסיום: "אני שמח שניצחנו בשני משחקים ואני מקווה שנמשיך ככה. תמיד אמרתי שאי אפשר לשפוט לפי גביע הטוטו כי הליגה זה סיפור שונה לחלוטין. התשוקה שלנו הייתה גדולה והיא גרמה לנו לניצחון".

שחקן נוסף שעלה והרשים הוא הקשר מקסים פלקושצ'נקו שנכנס כמחליף. בשבוע שעבר סיפר ניר קלינגר כי אינו מרוצה מהשחקן בעיקר בגלל דברים מחוץ לכר הדשא והשבוע אף ערך שיחה עם השחקן. לאחר הניצחון על פתח תקווה אמר המאמן על הכוכב שלו: "מקסים נכנס בצורה יוצאת מן הכלל ואהיה הראשון שאשמח לקדם אותו ולתת לו את חולצת ההרכב".

מקסים פלקושצ'נקו. קלינגר ישמח לקדם אותו (עדי אבישי)
מקסים פלקושצ'נקו. קלינגר ישמח לקדם אותו (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי