רכש מרשים לאשדוד: בלסינג אלקה הניגרי חתם לארבע שנים

בלסינג אלקה
בלסינג אלקה | טוויטר

החלוץ המבטיח בן ה-21 יצטרף לקבוצה של ראובן עטר ("מו"מ ארוך") בעסקה שמוערכת במיליון יורו. חוזר בעבר על ידי מכבי תל אביב (צפו בביצועיו). גנב צפוי לפתוח בבכורה מול בית"ר (שני, 20:30, ספורט1)

(גודל טקסט)
חיזוק מרשים למ.ס אשדוד. החלוץ הניגרי בן ה-21 בלסינג אלקה (1.90 מ') שחוזר בעבר על ידי מכבי תל אביב חתם לארבע עונות בעיר הנמל ויחזק את הקבוצה של ראובן עטר. סכום העסקה מוערך במיליון יורו.


אלקה פרח במדי גוריצה הסלובנית שם כבש 15 שערים ב-37 הופעות בעונת 2014/15 ולאחר מכן נדד לאולימפיה לובליאנה במדיה כבש תשעה שערים ב-44 הופעות. הוא נחשב לכוח עולה וחוזר על ידי הצהובים בעידן יוקאנוביץ' על פי דיווחים בסלובניה. לאחרונה, הוזכר שמו כמועמד למכבי נתניה, שלא הייתה יכולה לעמוד בעלויותיו. 




אלקה סיכם את תנאיו ונכלל באימון המסכם לפני המפגש מול בית"ר ירושלים (שני, 20:30, ספורט1). פרט להחתמתו הנוצצת של אלקה, באשדוד גם עסוקים בהכנות למפגש.


ראובן עטר אמר על העסקה: "עקבנו אחרי אלקה בשבועיים האחרונים, היה מו"מ ארוך. אני שמח שהוא הגיע. אנחנו נערכים כבר כמה ימים למשחק נגד בית"ר, אנחנו מודעים לאיכויות שיש לה. יהיו שחקנים שישחקו בהגנה בעמדות שלהם, לא יהיו אלתורים כמו בשבוע שעבר. לגבי זה של בית"ר אין מאמן קבוע, יש להם את אלי אוחנה אז יש להם מספיק סמכות. מה גם שיש להם מאמן זמני על הקווים".



אלקה, חיזוק מרשים (AFP)


אחרי ההפסד למכבי פתח תקווה בפתיחת הליגה, באשדוד לא ירצו לצאת לפגרת הנבחרות ללא נקודות. הבשורות הטובות מגיעות מכיוון ההגנה. המגן השמאלי קרלו ברוצ'יץ החלים מפגיעה בקרסול וצפוי לפתוח. הבלם ויקטור גנב, שחתם אשתקד, עבר בבקרה התקציבית וצפוי לפתוח מול הקבוצה אותה העיף מהליגה האירופית עם בוטב פלובדיב בחודש שעבר (פתח בהרכב פעמיים).


הרכב משוער: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ניר ברדע, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, יובל יעקובוביץ' (רועי בקל), גדי קינדה, דן ביטון, אדילסון באהייה (דין דוד), מאוריסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי