ממן: אני שווה הרכב ראשון במכבי ת"א ובהפועל ב"ש

חנן ממן
חנן ממן | אודי ציטיאט

קשר הפועל חיפה ל-103FM על פתיחת העונה הטובה של קבוצתו: "רוצה לשחק בקבוצה גדולה", "קלינגר קצת שבע מאימון אז הוא נהנה להיות ג'נרל מנג'ר", "אולי פלקושצ'נקו ילמד דרך הספסל"

(גודל טקסט)

אומנם חלפו שני מחזורים בלבד מפתיחת העונה, אבל כבר עכשיו אפשר לסמן את הפועל חיפה כסוג של הפתעה נעימה. אחרי שנים של אכזבות האדומים מהכרמל פתחו את העונה בצורה טובה ויצאו לפגרת הנבחרות כשהם מוליכים את הטבלה.

"אנחנו מפתיעים גם את עצמנו", סיפר הקשר חנן ממן. "אני לא יודע אם הניצחון על מכבי פתח תקווה (0:2) הוא הצהרת כוונות. המבחן שלנו יהיה לנצח קבוצות כמו הפועל באר שבע ומכבי ל אביב. פ"ת היא ברמה שלנו. המטרה שלנו היא פלייאוף עליון כמו בכל שנה".

החלק הקדמי: "השדרוג בהתקפה, ושילוב של זרים איכותיים הביאו את השינוי. אנחנו מנסים להיות 'רעים' במובן החיובי של המילה. להיות עם חכמת רחוב".

המעבר של ניר קלינגר לתפקיד המאמן: "ניר זה פיגורה, הוא כריזמטי. הוא יותר נהנה להיות ג'נרל מנג'ר כי אולי הוא קצת שבע מהאימון, אבל הוא הבין שאין ברירה והוא עושה את זה עם תשוקה".

חנן ממן. שווה הרכב בגדולות (ערן לוף)
חנן ממן. שווה הרכב בגדולות (ערן לוף)

שמירה על היכולת הטובה: "אנחנו לא קופצים מעל הפופיק, אנחנו קבוצה צנועה. אין לנו יותר מדי מה להתלהב. אם נהיה בצמרת לקראת אפריל-מאי נתאים את הציפיות".

הקריירה האישית: "אני חי טוב עם זה שאני בהפועל חיפה, אני לא מתבייש להגיד את זה שאני רוצה לשחק בקבוצה גדולה. אין לי תג מחיר. אני שווה הרכב ראשון בהפועל ב"ש ומכבי ת"א. בסוף העונה הזו אהיה שחקן חופשי. אני רוצה לשחק בקבוצה גדולה, לא משנה באיזה צבע המדים שלה. אם אמשיך בצורה הזו זה יקרה ואגיע גם לנבחרת. אני לא מסתפק בבינוניות".

ניר קלינגר. קצת שבע מאימון (עדי אבישי)
ניר קלינגר. קצת שבע מאימון (עדי אבישי)

הנבחרת: "אני חושב ששנה שעברה לא הוזמנתי זה כי הפלייאוף העליון הסתיים שבועיים אחרי התחתון. לגבי הזימונים עכשיו, לא תשמעו ממני שאני מאוכזב. אצטרך להיות יותר טוב כדי להגיע לשם. אירופה פחות מדברת אלי כרגע, אבל אם תבוא הצעה אשקול. אני חושב שניר קלינגר סימן אותי כמנהיג של הקבוצה ברגע שהוא נתן לי את סרט הקפטן. אני גם ותיק וגם מנהיג. עם השנים רכשתי את זה. אני אוהד הפועל חיפה".

על מקסים פלקושצ'נקו: "הוא מקצוען ועובד קשה. נוצרה לו תדמית שלא יודע מאיפה הגיעה. קורה ששחקן צעיר מקבל את כל תשומת הלב וצריך ללמוד איך להתמודד עם זה. אולי הוא ילמד דרך הספסל. בסוף הוא יעלה על הגל שלו כי הוא שחקן מצוין".

מקסים פלקושצ'נקו. אולי ילמד דרך הספסל (עדי אבישי)
מקסים פלקושצ'נקו. אולי ילמד דרך הספסל (עדי אבישי)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי