ניוקאסל מוכנה לשלם שמונה מיליון ליש"ט על וידאר קיארטנסון

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | דני מרון

לפי דיווח ב"דיילי סטאר" האנגלי, המגפייז מוכנים להוציא סכום עתק על החלוץ האיסלנדי המצטיין של מכבי תל אביב, שכבש מפתיחת העונה שבעה שערים בכל המסגרות

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב הולכת לאבד את אחד השחקנים הכי חשובים שלה? לפי פרסום היום (שני) ב"דיילי סטאר" האנגלי ניוקאסל מוכנה לשלם שמונה מיליון ליש"ט על החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון.  

לפי הפרסומים נציגי הקבוצה מצפון-מזרח אנגליה עקבו אחרי השחקן בניצחון של סגנית אלופת ישראל על אלטאך במשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית והתרשמו מהחלוץ שכבש את השער היחיד במשחק. ראוי להזכיר שסטיב מקלארן, היועץ לצוות המקצועי במכבי ת"א, אימן בעבר את ניוקאסל וגם שימש כנשיא המועדון. 

קיארטנסון בן ה-27 חתם בשנה שעברה על חוזה לארבע שנים בשורות הצהובים תמורת שכר המוערך בכ-900 אלף יורו לעונה. הוא סיים את עונת 2016/17 כמלך השערים של ליגת העל עם 15 כיבושים. את העונה הנוכחית הוא פתח בצורה מצוינת וכבש עד כה ארבעה שערים באירופה ושלושה בגביע הטוטו.

ניוקאסל של רפא בניטס, שחזרה לפרמייר-ליג לאחר עונה בצ'מפיונשיפ, פתחה את עונת 2017/18 עם שני הפסדים וניצחון בשלושת המחזורים הראשונים, ולפי פרסומים המאמן הספרדי זועם על ראשי המועדון שלא חיזקו את הסגל לקראת המאבקים בליגה הבכירה. קיארטנסון יהיה הפתרון?

וידאר קיארטנסון. ניוקאסל מוכנה לשלם סכום עתק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי