"השופטים אחראים בלעדית לתוצאה, זו בושה וחרפה"

ברדע
ברדע | עדי אבישי

באשדוד זועמים על רועי ריינשרייבר שהרחיק את ברדע והוביל ל-4:1 לבית"ר: "כנראה שה'קטנות' לא צריכות לשחק מול ה'גדולות". מחמאות לגנב ואלקה, מאורסיו עלול להיחתך. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

עם כל הכבוד לתבוסה 4:1 אמש (שני) לבית"ר ירושלים, והעובדה שהקבוצה ללא נקודות אחרי שני מחזורים, במ.ס אשדוד הפנו אצבע מאשימה כלפי איש אחד – שופט המשחק רועי ריינשרייבר.

ריינשרייבר הרחיק את ניר ברדע בשל נגיעת יד והיותו שחקן אחרון, אך מצילומי הטלוויזיה עלה כי איתי שכטר, עליו שמר הבלם בן ה-21, היה בעמדת נבדל. "בושה וחרפה. השופטים אחראים בלעדית לתוצאה", האשימו בקבוצה, "אם קל יותר לשרוק נגד 'הקטנות' אז כנראה הן לא צריכות לשחק נגד הקבוצות הבכירות".

ויש שתי נקודות אור באשדוד. בקבוצה שיבחו את הבלם ויקטור גנב, שכבש את שער היתרון הזמני, וגם את החלוץ הניגרי בלסינג אלקה אשר נכנס כמחליף בחצי השני. לקבוצה יהיה זמן בפגרה לחבר את השניים ולבוא עם קבוצה מגובשת יותר למשחק באצטדיון ה-י"א מול עירוני קריית שמונה.

המאמן ראובן עטר אמר בסיום: "אני לא מדבר על שופטים. היה חסר לנו גובה במרכז ההגנה אחרי ההרחקה של ברדע. היו הרבה דברים מעודדים. הייתי גאה במחצית בשחקנים. אני מאמין שנתחיל לצבור נקודות כבר במשחק הקרוב. לגבי העובדה שאיבדנו יתרון גם במשחק הראשון (הפסד 2:1 למכבי פ"ת), אין מה להשוות. שם היינו עם חוליה הגנתי מאולתרת ופה כל אחד שיחק בעמדה, אבל במשחק הזה הורחק לנו שחקן".


עטר, יש סיבות להתעודד (עדי אבישי)

מי שהמניות שלו ירדו מאוד בקבוצה הוא החלוץ מאוריסיו (עלה מהספסל), שהגיע בקול תרועה, אך בינתיים השידוך לא נראה טוב גם בפן המקצועי, אך יותר בפן החברתי. מאוריסיו כזכור הספיק להתעמת בקיץ במשחק האימון מול הפועל אשקלון עם גדי קינדה. לא מן הנמנע שהחלוץ, שדווקא היה שהתחבר מאוד לקבוצה בקדנציה הקודמת ב-2015/16, ימצא את דרכו החוצה מהמועדון.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי