דיווח: מכבי ת"א תצרף את הבלם השבדי אלכסנדר מילושביץ'

אלכסנדר מילושביץ'
אלכסנדר מילושביץ' | Gettimages

בלם הנבחרת (25, 1.92) השייך לבשיקטאש צפוי להגיע, על פי דיווחים בתקשורת השבדית. עוד קודם לכן נטען: הצהובים בעקבות קוסאנוביץ' מסטנדרד ליאז'. איתן טיבי סובל משבר בלסת ועלול להיעדר כחודש

(גודל טקסט)

למכבי תל אביב נותרו פחות מ-48 שעות כדי לרשום שחקנים לשלב הבתים של הליגה האירופית, והמירוץ אחר ניסיון להתחזק בשני זרים, קשר אחורי ובלם, נמשך וספק אם יסתיים עד לשעות הקטנות של יום שישי. על פי דיווחים בשבדיה, נמצא הבלם שיצטרף לסגל. 

התקשורת השבדית טוענת שבלם בשיקטאש הטורקית, אלכסנדר מילושביץ', יחתום במכבי תל אביב. הבלם בן ה-25 המתנשא לגובה 1.92 מטר שיחק בעונה שעברה כמושאל בדרמשטאט מהבונדסליגה ורשם 18 הופעות לפני כן הושאל להאנובר ולמעשה שיחק רק שני משחקי ליגה במדי בשיקטאש. לרשותו חמש הופעות בנבחרת שבדיה. 

ג'ורדי קרויף מעוניין לחזק את קבוצתו כאמור בשני זרים, זאת בהנחה שיצליח למצוא קבוצה לקשר הברזילאי מרסלו, אחרת ייאלץ להסתפק בזר אחד. עוד לפני הדיווחים על הגעתו הצפויה של השבדי, בבלגיה נטען שמכבי תל אביב מעוניינת בבלם הסרבי של סטנדרד ליאז' מילוש קוסאנוביץ'. לשחקן היו הצעות מלגיה ורשה, לודוגורץ וא.א.ק אתונה במקביל.

הצהובים מעוניינים להתחזק בבלם זר ללא כל קשר לפציעתו של איתן טיבי, שנפגע במשחק הליגה האחרון מול עירוני קריית שמונה וסובל מזעזוע מוח קל בנוסף לפגיעה בלסת. הצהובים יאפשרו לטיבי לנוח לפחות בשבוע הקרוב ולאחר מכן יוחלט אם ניתן להחזירו לכר הדשא עם מסיכה, או שמא הוא ייאלץ להחמיץ כחודש. בשל כך הוא בספק לפתיחת הליגה האירופית מול סלביה פראג בעוד שבועיים.


על פי הדיווחים מכבי תל אביב מצאה בלם (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי