העברות: החלוץ אלחסן קייטה חתם במכבי נתניה

אלחסן קייטה
אלחסן קייטה | אתר רשמי

השחקן הגינאי הצטרף ליהלומים, מרסלו הושאל לבני יהודה, שגיב יחזקאל על סף סיכום בעירוני קריית שמונה, להפועל באר שבע יש מאמן חדש בנוער והתחנה החדשה של ליאור אסולין

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל העולמי מסתיים, אבל בישראל הקבוצות עדיין מנסות להחתים רכש של הרגע האחרון. ספורט1 עם כל הדיווחים וההחתמות הרשמיות.


רשמי
* מרסלו הושאל לעונה אחת ממכבי תל אביב לבני יהודה. (אשר גולדברג) לידיעה המלאה




* החלוץ אלחסן קייטה חתם לעונה אחת במכבי נתניה עם אופציה לעונה נוספת. קייטה, אשר חתם באמצעות סוכנו אבי נימני מסר לאתר הרשמי של הקבוצה: "שמח להגיע לישראל ולמועדון כמו מכבי נתניה. מחכה למשחק הראשון ולמפגש עם האוהדים הצהובים". 



אלחסן קייטה. רכש חדש ליהלומים (האתר הרשמי)
אלחסן קייטה. רכש חדש ליהלומים (האתר הרשמי)


* הקונגולזי כריסטופר מנדיאנגו חתם באמצעות סוכניו מאיר ריפמן ויניב ירון בהפועל כפר סבא לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. שחקן הכנף בן ה-25 שנולד בקונגו וגדל בגרמניה, מחזיק בדרכון גרמני  ושיחק בנבחרת הצעירה של הגרמנים. בחודשים האחרונים שיחק בגנדזסר הארמנית  ולפני זה עבר בין השאר בבלאו-וייס לינץ ובז'ילינה. (אשר גולדברג)



כריסטופר מנדיאנגו (הפועל כפ
כריסטופר מנדיאנגו (הפועל כפ"ס, האתר הרשמי)


* איציק עובדיה, עוזר מאמן מכבי ת"א בעבר, מונה למאמן קבוצת הנוער של הפועל באר שבע במקומו של שרון אביטן, שעבר לאמן את הפועל חדרה מהליגה הלאומית. "אני שמח מאוד להצטרף למועדון הגדול הזה ולתרום לפיתוח השחקנים הצעירים שלו. אני מודה לאלונה ברקת, אסי רחמים ושרון אביטן על האמון ומקווה להצדיק אותו. הזמן קצר והמלאכה מרובה", אמר עובדיה.


* ליאור אסולין, שחקנה לשעבר של בית"ר ירושלים, הפועל פתח תקווה, בני סכנין ועוד, חתם בקבוצת ירמיהו חולון מליגה א'.





ליאור אסולין לאחר החתימה
ליאור אסולין לאחר החתימה 


מועמדים
* ליאור רפאלוב סיפר לחבריו שהוא מחזיק בהצעה ממכבי תל אביב ומכבי חיפה. הבלם ז'אן סילבן באבן הוצע לסגנית האלופה. (אשר גולדברג) לידיעה המלאה


* שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל נמצא על סף סיכום בעירוני קריית שמונה. (מיכאל וייסרמן) לידיעה המלאה



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי