קואנקה החל באימונים אישיים, עשוי לשחק מול אשקלון

קואנקה
קואנקה | דני מרון

הקשר הספרדי של הפועל באר שבע עובד עם מאמני הכושר כדי לחזור לסגל למשחק הקרוב, בן שהר סיים את השיקום בלונדון. איציק עובדיה מונה למאמן קבוצת הנוער

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מינתה את איציק עובדיה למאמן קבוצת הנוער של המועדון. עובדיה מחליף את ניסו אביטן שהוחתם השבוע כמאמן הפועל חדרה מהליגה הלאומית.

עובדיה אימן בעבר כמה קבוצות ושימש כמנהל מקצועי במספר מחלקות נוער, בנוסף גם שימש כעוזר מאמן במכבי תל אביב ואף עבד בנבחרות הצעירות. שמו עלה לכותרות לפני מספר שנים כשנטש את הקווים במחצית בעת שאימון את סקציית נס ציונה, בעקבות ויכוח עם היושב ראש.

"אני שמח מאוד להצטרף למועדון הגדול הזה ולתרום לפיתוח השחקנים הצעירים שלו", אמר עובדיה לאחר המינוי. "אני מודה לאלונה ברקת, אסי רחמים ושרון אביטן על האמון ומקווה להצדיק אותו. הזמן קצר והמלאכה מרובה".

בקבוצה הבוגרת יעבירו בתחילת השבוע הילוך לקראת החזרה לליגה והמפגש מול הפועל אשקלון במחזור הבא. האימונים ייכנסו למתכונת מלאה עם חזרתם של שחקני הנבחרות ממשימותיהם הלאומיות. תשעה משחקני הקבוצה מייצגים את נבחרות ישראל, ניגריה והונגריה.

איסק קואנקה. יהיה בסגל מול יובל נעים? (דני מרון)
איסק קואנקה. יהיה בסגל מול יובל נעים? (דני מרון)

הקשר הספרדי איסק קואנקה התחיל להשתתף באימונים אישיים, בהדרכת אחד ממאמני הכושר של הקבוצה. מתורגמן ליווה אותו באחד האימונים. בצוות המקצועי מקווים שקואנקה יחזור לאיתנו ויהיה בסגל למשחק הקרוב. החלוץ בן שהר סיים את השיקום במכון בלונדון, וצפוי לחדש את פעילותו בקרוב. מועד החלמתו של הבלם מיגל ויטור מתוזמן בשלב זה לעוד כחודש.

מיני מנוי לשלושת משחקיה של האלופה בליגה האירופית יופץ בעוד מספר ימים, כאשר טווח המחירים למשחק נע בין 100-130 שקלים. חבילות למשחקי הקבוצה בחו"ל אף הן משווקות, כאשר היעד הפופולארי מכולם הוא בוקרשט, שם יתארחו האדומים ב-2 בנובמבר אצל סטיאווה המקומית.

 
בן שהר. סיים את השיקום (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי