הערכה: בית"ר ירושלים לא תצרף בלם זר. אייל משומר יגיע?

אייל משומר. זוכה לעדיפות
אייל משומר. זוכה לעדיפות | צילום: עדי אבישי

למרות השמועות בנוגע ללאנג, הירושלמים יסתמכו על סירושטיין וכחילה לצד קונטה. אדגר צפוי להישאר בסגל. בקבוצה רוצים להתחזק במגן ימני ישראלי, כשגם ורטה מועמד. אלי כהן יחתום השבוע

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תחזור להתאמן מחר (ראשון) לאחר שלושה ימי מנוחה, כשכמובן תעשה זאת ללא שחקני נבחרת ישראל, הקפטן איתי שכטר, דוד קלטינס, יוסי בניון ובוריס קליימן כשגם אריק סאבו נמצא עם נבחרת סלובקיה.

בכל הנוגע לרכש, אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי, הקבוצה לא תצרף בלם זר. "לא מצאנו מישהו שבאמת יכול לשדרג אותנו", אמר גורם בסביבת המועדון. כזכור, בשבוע האחרון ניהלה הקבוצה משא ומתן עם הבלם אדם לאנג כשקבוצתו הצרפתית דיז'ון אף הודיעה רשמית על מעברו, אך נראה שגם ההונגרי בן ה-24 לא יגיע בסופו של דבר.

מיקי סירושטיין, שגילה יכולת גבוהה בשני משחקי הליגה בהם פתח במרכז ההגנה, או טל כחילה, ישולבו בהרכב לצדו של אנטואן קונטה במרכז ההגנה. מי שירוויח מכך הוא הקשר פול אדגר, שהגיע בהשאלה עד תום העונה עם אופציית רכישה של הקבוצה לשלוש שנים. בתחילה הייתה מחשבה להשאיל את השחקן בן ה-19 מחוף השנהב לעונת התחשלות, אך יכולתו המרשימה בצירוף העובדה שלא יגיע זר נוסף הובילו להחלטה לתת לו להיות חלק מסגל הקבוצה.


אלי כהן. יחתום השבוע (עדי אבישי)

במקביל, בקבוצה יצרפו ככל הנראה מגן ימני ישראלי כשהשמות הרלבנטיים הם של אייל משומר ועופר ורטה. לגבי המאמן, השבוע ככל הנראה יסגור במועדון אלי כהן ("השריף"), שישמש כסמכות המקצועית הבכירה כשמי שימשיך להיות דומיננטי בצוות המקצועי הוא המאמן הזמני גילי לבנדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי