אלי כהן שב לבית"ר כמנהל מקצועי, שון גולדברג סיכם עקרונית

אלי כהן
אלי כהן | ערן לוף

"השריף" שב לקדנציה שלישית בבירה ויעבוד לצדו של גיל לבנדה, אוהדים בודדים שהגיעו לאימון המטירו קללות זכר לפרשת הצ'צנים בבירה. המגן סיכם ויושאל ממכבי תל אביב

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי. לכל אורך השבוע האחרון התנהלו שיחות בין אלי אוחנה, נציג הבעלים בבית"ר ירושלים, למאמן אלי כהן, מי שזכה לכינוי "השריף", והבוקר (ראשון) זה הפך לרשמי: המאמן ישוב לקדנציה שלישית בבירה והפעם ישמש כיועץ המקצועי של המועדון.


לפי ההודעה הרשמית של בית"ר ירושלים הבוקר, "אלי כהן ייקח חלק בכל הנוגע לתכנית האימונים, סקאוטינג ומחלקת הנוער ויהיה פעיל באימוני הקבוצה הבוגרת" לאתר הרשמי אמר אלי כהן: "ברגע שאלי אוחנה, הסמל הגדול ביותר של בית"ר ירושלים והכדורגל הישראלי פונה אליך לבוא ולעזור לבית"ר ירושלים, אתה לא שואל שאלות, אתה קודם כל מתייצב וזה מה שעשיתי.




"מאז ומתמיד המועדון הזה היה יקר לליבי ולא בכדי שירתתי את המועדון בשלוש קדנציות. אני לא מכיר הרבה אנשי מקצוע בכדורגל הישראלי המגיעים לקדנציה רביעית במועדון ובמיוחד במקום כמו בית"ר ירושלים שהוא מהגדולים והמפוארים בכדורגל הישראלי – מועדון שהוא בית עבורי", הוסיף כהן בהודעה על חזרתו לבירה.



אלי כהן. אולי לא לקווים, אבל חוזר לליגת העל (עדי אבישי)


באימון הבכורה של כהן לאחר שהשחקנים זכו למנוחה בסוף השבוע ספג המאמן קללות ממספר בודד של אוהדים שהגיעו לאימון וזאת זכר לפרשת הצ'צנים זאור סדאייב וג'יבריל קדאייב ששיחקו במועדון בתקופתו.


כהן, ישתכר 24 אלף שקלים ברוטו בחודש ומחזיק בתעודת PRO, מה שיאפשר לגיל לבנדה, מי שהחל את העונה כעוזר המאמן ועד כה הוביל את הקבוצה כמאמן בשני מחזורי פתיחת העונה, להישאר על הקווים.


מגן מכבי תל אביב שון גולדברג (22) סיכם עקרונית בבית"ר ירושלים. במקביל, גם רוב תנאי השאלתו מסגנית האלופה סגורים. עוד בקיץ הוזכר שמו של גולדברג כמי שעשוי להגיע לבית וגן. אשתקד שיחק גולדברג כמושאל בבני יהודה וסייע לה לזכות בגביע המדינה. 



שון גולדברג, עולה לבירה (מכבי ת"א, רשמי)


העונה רשם השחקן ארבע הופעות במדי הצהובים במסגרת גביע הטוטו. בימים האחרונים דובר שאחד מבין השניים – אייל משומר או עופר ורטה יגיע לבירה, אך כעת נראה כי דווקא המגן הצעיר יהיה זה שיתפוס את עמדת המגן הימני, כשבעת הצורך יוכל לשחק גם בצד שמאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי