גודנס אג'אי חתם בהפועל אשקלון: מקווה לעמוד בציפיות

גודנס אג'אי
גודנס אג'אי | טוויטר

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, החלוץ הניגרי נמצא בישראל כבר מספר ימים והתרשם לטובה מהמועדון: "יש מתקני אימונים מצויינים". גם בהנהלה מפרגנים: "זה השחקן שהיה חסר לנו". רמזי ספורי מועמד להגיע

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון השלימה הערב (ראשון) את החתמתו של החלוץ גודנס אג'אי עד סיום העונה. על הגעתו של אג'אי בן ה-22 פורסם לראשונה באתר ספורט1. הבוקר רשם הניגרי שהגיע מרייקה את אימון הבכורה שלו בקבוצה.

במעמד החתימה אמר אג'אי: "אני שמח להצטרף למועדון הפועל אשקלון. הגעתי ביום חמישי לישראל, ובמשך שלושת הימים האחרונים אני נפעם לטובה מהעיר אשקלון. הספקתי כבר להכיר את הפארק הלאומי, את המרינה, את רצועת החוף ואת מתקני האימונים המצויינים. הגעתי לעיר יפה, עם אנשים אדיבים. אני מקווה להחזיר בגדול, לעמוד במטרות הקבוצה בכלל ובציפיות ממני בפרט. מאחל בהצלחה לכולם וממתין כבר למשחק הראשון שלי במדים הכחולים של הקבוצה".


דרור אלמלם
, מנכ"ל הפועל אשקלון אמר: "הגיע אלינו השחקן לו ציפינו, המשחק בעמדה החסרה לקבוצה.כולי תקווה כי אג'אי יצליח להפגין כבר במשחקיו הראשונים את יכולותיו, ואנו נהנה משחקן מוכשר, אתלט ומעל הכל בעל אישיות נהדרת. הקהל האשקלוני יתאהב בו מיד. מאחל לו ולנו בהצלחה".

כעת עומדים לרשות יובל נעים בסגל שישה זרים כשעד תום חלון ההעברות בשלישי שואף נעים לצרף שחקן ישראלי. אחד השמות אותם כבר פרסמנו הוא של רמזי ספורי מהפועל תל אביב.

רמזי ספורי. ינדוד דרומה? (דני מרון)  רמזי ספורי. ינדוד דרומה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי