רשמי: שגיב יחזקאל הושאל לעונה אחת לעירוני ק"ש

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | צילום: דני מרון

חלוץ מכבי תל אביב עובר לקבוצה מהצפון, מילוש רדיובייביץ' לא מצא קבוצה וצפוי להישאר עד ינואר

(גודל טקסט)

אחרי משא ומתן שנמשך מספר שבועות, שגיב יחזקאל הושאל היום (שני) לעונה אחת ממכבי תל אביב לעירוני קריית שמונה. "מדובר בשחקן שמאוד חסר לנו", אמרו במועדון הצפוני עוד לפני ההודעה הרשמית.

יחזקאל בן ה-22 חתם בספטמבר 2016 לארבע שנים במכבי ת"א לאחר שגילה פוטנציאל רב במדי היריבה העירונית, הפועל. למרות הציפיות הרבות הוא לא הצליח למצות את עצמו במועדון הצהוב ושותף בעונה שעברה בשמונה משחקי ליגה, פעמיים בגביע המדינה ופעמיים בגביע הטוטו. בכל המשחקים ב-2016/17 לא כבש. שער הבכורה שלו במועדון הצהוב הגיע העונה בגביע הטוטו, בניצחון 0:2 על בני יהודה.  

לעומת זאת, מי שעתידו עדיין לא ברור הוא המגן הסרבי מילוש רדיבוייביץ'. המגן אומנם קיבל הודעה לפני יותר משבועיים כי אינו בתוכניות המקצועיות וכבר הובא המגן סאן מנחם כדי שיחליפו, אך הסרבי טרם מצא קבוצה חילופית ובימים האחרונים חוששים בקרייה כי ירצה להישאר לפחות עד מועד ההעברות בחודש ינואר. "מילוש רוצה שיכבדו את החוזה שלו ולא רוצה להישאר בכוח, אבל הוא צריך למצוא את ההצעה הטובה עבורו", נטען בסביבתו של השחקן.

בקבוצה מתכוננים למשחק הליגה הקרוב מול מ.ס אשדוד (שבת, 19:15) בתקווה להשיג את הניצחון הראשון לאחר תיקו והפסד בשני המחזורים הראשונים של העונה. 


יחזקאל. יש לו עד שלישי בערב לקבל את השחרור ולעבור לצפון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי