אתנסיאדיס כבש צמד, מכבי חיפה הביסה 0:5 את טבריה

סטפנוס אתנסיאדיס
סטפנוס אתנסיאדיס | ערן לוף

הירוקים שכנעו במשחק ההכנה לפני עכו, צמדים לקלאוס ורוקאביציה, עומר דמארי השלים. בן דוד נשאר, וייסמן הושאל לקריית שמונה. 3,000 כרטיסים נחטפו ליום ראשון, הקהל בטירוף וגרשון מפרגן להם: "הם מדהימים"

(גודל טקסט)
המשחק מול הפועל עכו יהיה סימן דרך עבור מכבי חיפה. אחרי הניצחון על הפועל באר שבע, הירוקים לא רוצים לעצור ויודעים כי מעידה (ראשון, 20:30, ספורט1) תשכיח את ה-1:3 על האלופה.


במועדון ממשיכים את ההכנות למרות שכל שחקני הנבחרות השונות טרם חזרו והערב (שלישי) ערכו משחק אימון מול עירוני טבריה מליגה א', אותה הביסו 0:5. אומנם חסרו את שחקני הנבחרות כמו עומרי גלזר, המגן ארנסט מבוקה והקשר גאורגי קוסטדינוב, כשגם הבלם אליסון דוס סנטוס נעדר בגלל פציעה ורמי גרשון ערך אימון מהצד.




 המאמן גיא לוזון ניסה לשחק עם שני חלוצים בחוד, סטפנוס אתנסיאדיס היווני ועומר דמארי, וזכה לתרומה ניכרת מהשניים, כמו גם מניקיטה רוקאביציה.  גם קאיו וגילי ורמוט פתחו בקישור ההתקפי. חיפה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה מהמחצית השנייה בה ביצעו בצוות המקצועי מספר חילופים. 


קלאוס היה הראשון למצוא את הרשת, כבש כזכור גם במשחק ההכנה מול מכבי נתניה (3:4) והערב הרשית פעמיים (דקות 7 ו-31), רוקאביציה כבש צמד משלו (60 ו-79) ובין לבין היה זה עומר דמארי שמצא את הרשת בדקה ה-42 בדרך ל-0:5 משכנע.

הירוקים מנצחים 0:5 את עירוני טבריה במשחק האימון. צמדים של קלאוס (31,7), רוקאביצה (79,60) ודמארי (42) קבעו את תוצאת המשחק. pic.twitter.com/Vk8t2ZAhj0

— Maccabi Haifa FC (@mhfootballclub) September 5, 2017

ביום האחרון להעברות, מוחמד אבו פאני ואיתן וולבלום הושאלו להפועל רמת גן ואילו הבלם שי בן דוד קיבל הודעה כי הוא נשאר בסגל וזאת לאור העובדה כי יכול לשחק במספר תפקידים, גם רז מאיר ועמית זנטי, שלא יאריך חוזה בשלב זה, נשארו. שון וייסמן הושאל לעירוני קריית שמונה, לשם הגיע כמחליפו של שלומי אזולאי. 


הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס סובל מרגישות במפשעה ורק לקראת סוף השבוע יתברר אם יוכל ליטול חלק במשחק. "יש לנו סגל מספיק עמוק וגם חסרונו של בלם מצוין כמו דוס סנטוס לא יהווה תירוץ", אמרו במועדון. 


אוהדי מכבי חיפה כבר רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו לה וחלק מהאוהדים אף מנסים לרכוש כרטיסים ליציעי הקבוצה המקומית. חלקם אף פנה לגורמים במועדון בכדי לנסות ולהשיג עוד כרטיסים ולהפוך יציע נוסף לירוק. "האוהדים בטירוף אחרי באר שבע וחבל שעכו מעט מקשה עלינו", אמרו בחיפה. 



הקהל בטירוף (עדי אבישי)


הבלם החדש, רמי גרשון, התראיין לראשונה לאתר הרשמי של מכבי חיפה. במועדון מקווים כי הבלם, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, צפוי להיות כשיר בעוד שבועיים: "אני מתרגש לקראת הופעת הבכורה שלי בליגת העל. זה החלום שלי מגיל קטן לשחק בליגה ואני שמח שאני הולך להגשים את החלום הזה. כמובן שיש גם חששות כי אני יודע שהכדורגל שונה מאירופה, אבל אני אעשה את המקסימום בשביל לבוא הכי מוכן שאני יכול. בפן האישי אני מצפה מעצמי להציג את היכולת שאני רגיל להציג בשנים האחרונות וגם להשתפר. אני חושב שעדיין לא מציתי את עצמי מבחינת יכולת, כך שאני מצפה ללכת ולהשתפר עם הזמן. בפן הקבוצתי, לעזור לקבוצה לחזור למקום הטבעי שלה שזה הכי גבוה שאפשר".


התנאים בארץ: "בינתיים אני מתרשם מאוד לטובה. כל התנאים הם בקריטריון אירופאי, לא שונה בהרבה ממה שהייתי רגיל אליו. זה עוזר לי להסתגל מהר יותר. אני שמח להיות פה. אני מקבל את כל התנאים. גם הקהל מדהים. הייתי במשחק נגד ב"ש ולא חוויתי דבר כזה. בחו"ל הקהל בא לקונצרט, פה ראיתי קהל פאנטי שמעודד. הייתה חוויה. אפילו אבא שלי אמר: שמונה שנים באתי לראות אותך בבלגיה ולא ראיתי קהל כזה".


רמי גרשון עם יעקב שחר.
רמי גרשון עם יעקב שחר. "הקהל מדהים" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי