אלי כהן: המילה אליפות טריוויאלית בבית"ר ירושלים

אלי כהן
אלי כהן | ערן לוף

היועץ המקצועי החדש של המועדון מעיר הבירה סיפר ל-103FM על תפקידו החדש: "אני, המאמן והצוות המקצועי נחליט ביחד על ההרכב". על היחסים עם בניון אמר: "אין ביני ובינו שום דם רע"

(גודל טקסט)

היועץ המקצועי החדש של בית"ר ירושלים, אלי כהן (השריף), התראיין הערב (שלישי) לתכנית הספורט של 103FM, וסיפר על האתגר החדש בעיר הבירה.

אלי כהן: "זו הפעם הרביעית שלי בבית"ר ירושלים. אני לא יודע מה ההגדרות תפקיד. דיברתי עם אלי אוחנה, הוא הסמכות העליונה מבחינתי, חתמתי מולו ואני שמח לחזור לבית"ר ירושלים. בשבילי זו אידיליה לחזור לבית"ר. אני בא לעבוד בין אם זה לנהל או לרדת לדשא. אל תתפסו להגדרות. אני לובש אימונית, יורד לדשא ועובד במגרש ביחד עם לבנדה. לא בטוח שאשב על הספסל. יש לי אפשרות לבקש הארכה ל-30 יום, להסתכל מלמעלה על הקבוצה".

הקבוצה: "הם צריכים לעבור הרבה אימונים טקטיים, אני רוצה להנחיל את העבודה היסודית כמו שאני יודע. אני יושב עם המאמן ומדבר איתו. יש לנו צוות נהדר. יש קבוצה מוכשרת שרוצה לדגדג את הגדולות עם התקציבים הגדולים והשחקנים שהקבוצות שלהם היא רק תחנת מעבר עבורם. אצלנו זה יותר משפחתי, הרגשה של בית".

חיזוק: "יש לי יד חופשית לקבוע את ההרכב. אני, המאמן והצוות המקצועי נחליט ביחד על ההרכב. שון גולדברג הצטרף, אולי יגיעו עוד שחקנים. שני שחקנים מאוד חשובים כמו איינבינדר ורואדה עזבו, זו בעיה. הקבוצה עברה משבר, היה מאמן שהלך, אבל עד כה הקבוצה מצליחה ואני רוצה להישאר ליד אלי אוחנה לחמש שנים הבאות. המילה אליפות טריוויאלית, אבל צריך להיות ריאלי לגבי הקבוצות עם התקציבים הגדולים".

היחסים עם בניון: "אין ביני ובניון שום דם רע. ביקרתי אותו בליברפול ובצ'לסי, הייתי בחתונה שלו, אין שום בעיה בינינו. יוסי שחקן נהדר, הוא יכול לתרום הרבה ואנחנו זקוקים לשחקן כזה בסגל. אל תתעסקו במשהו שלא קיים".


יוסי בניון. אלי כהן מרוצה שהוא בקבוצה (דני מרון)
יוסי בניון. אלי כהן מרוצה שהוא בקבוצה (דני מרון)

החזרה לבית"ר: "לא באתי לתקן משהו מקולקל. היה מאמן שעזב, והם חיפשו בעל מקצוע שיבוא לתקן מה שקרה. יש מאמן נהדר, ואני חושב שאפשר לשפר את הקבוצה הזו, לאחר שעזבו שחקנים חשובים. אנחנו רוצים לתת פייט בצמרת. כשאני באתי בזמנו לקחתי את הקבוצה מהמקום הלפני אחרון והבאתי אותה לצמרת. אני מוכן להיות 24 שעות בבית וגן. אני מביא ניסיון וידע. אלי אוחנה לא רוצה להתעסק בקטע המקצועי אלא רק בניהולי, ואני שמחתי לשמוע את זה. לא הייתי מחוץ לתמונה, מרצון ישבתי בחוץ. אני צריך את הטריגר למועדון גדול, ולחזור לבית"ר זה לא דבר קטן זה דבר גדול מאוד. אין פה מצב של חבר מביא חבר".

כינוי השריף: "יכול להיות שלא קיבלתי הצעות מקבוצות אחרות שלא רוצות מאמנים דומיננטיים, אבל אלי אוחנה הוא הבעלים כרגע כי טביב מושעה. ברור שהגעתי באישור טביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי