בן חיים עבר טיפולים, גולסה ודסה טרם שבו לאימונים

טל בן חיים
טל בן חיים | אודי ציטיאט

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לשבת מול סכנין (18:00 בספורט4) וקפטן הנבחרת הגיע היישר מהטיסה ונבדק, עשוי לזכות למנוחה ולאפשר הופעת בכורה לרכש הצרפתי באבין

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין (18:00, ישיר בספורטHD4), ומי שהגיע לקריית שלום היה גם הבלם טל בן חיים, קפטן נבחרת ישראל החדש/ישן שנפגע מול איטליה ובספק לשבת.

הבלם עבר טיפולים על ידי הצוות הרפואי, המשיך להתלונן על כאבים עזים ברגלו ורק מחר יחליטו בצוות הרפואי אם הוא כלל יהיה כשיר למחזור השלישי בליגת העל. במועדון מעריכים בשלב הראשוני שהוא יוכל לשחק ביום חמישי הבא בפראג מול סלביה בפתיחת הליגה האירופית.

בניגוד לבן חיים, מי שייעדרו גם מהמשחקים הקרובים הם המגן אלי דסה והקשר אייל גולסה. דסה עדיין לא שב לאימונים ולא צפוי לחזור לסגל בשבועיים הקרובים, בעוד גולסה מתאמן עם מאמן אישי ויהיה ניסיון להכשירו למשחק בפראג, אך ההערכה היא כי ישוב רק לאחר מכן.


באבין וטיבי באימון. עשויים לשתף פעולה כבר בשבת (מכבי תל אביב)

עם הקבוצה מתאמנים הזרים החדשים ז'אן סילבן באבין וחוסה רודריגס, שלא מן הנמנע שיערכו את הופעות הבכורה בשבת בנתניה – בוודאי בכל הנוגע לבלם הצרפתי אם בן חיים ייעדר. איתן טיבי מתאמן כרגיל עם מסכה שהוכנה עבורו במיוחד עקב הסדק בלחי והוא יעמוד לרשותו של ג'ורדי קרויף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי