בית"ר מקווה לצרף את עופר ורטה, אדגר ממשיך להרשים

ורטה. ביקורת נוקבת
ורטה. ביקורת נוקבת | צילום: עדי אבישי

המגן שנחשב שחקן חופשי עשוי לעבות את הסגל של גילי לבנדה. הקשר הצעיר מותיר רושם נהדר. 90 דקות לגולדברג ב-0:2 על ראשל"צ, ז'אורז'יניו ועגייב כבשו. בניון יפתח מול פ"ת?

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת משחק הליגה במושבה מול מכבי פתח תקווה (שני, 20:30, ספורט1) שיהיה משחק חוץ. אגב המגרש בפתח תקווה, בבית"ר מקווים כי כבר למשחק הבית הקרוב מול הפועל חיפה אצטדיון טדי יהיה מוכן או לכל המאוחר במחזור שלאחר מכן אז תארח הקבוצה את עירוני קריית שמונה.

בחזרה למישור המקצועי, הקבוצה גברה 0:2 על הפועל ראשון לציון במשחק אימון. ז'אורז'יניו ואמיר עגייב כבשו את השערים. שחקן הרכש שון גולדברג, שחתם השבוע, שיחק 90 דקות. הקשר פול אדגר, הרשים את הצוות המקצועי. שחקני הנבחרות ביניהם אריק סאבו (סלובקיה), דוד קלטינס, איתי שכטר, בוריס קליימן ויוסי בניון ישובו לאימונים ביום שישי הקרוב שכן הקבוצה תנוח מחר. בניון עשוי לפתוח בהרכב מול מכבי פ"ת, אחרי שפתח בניצחון 1:4 על מ.ס אשדוד על חשבון חן עזרא, וכבש שער.

בנוגע לרכש, אמנם חלון ההעברות תם, אך בקבוצה מקווים להשלים את החתמתו של עופר ורטה (שחקן חופשי) כדי להגדיל את האפשרויות בחלק האחורי, כך שגולדברג יוכל לשמש גם כמגן שמאלי בעת הצורך או בלם. 


בניון, עשוי לפתוח במחזור הקרוב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי