למרות סגירת החלון: מכבי תל אביב תנסה לסכם על רכישת גדי קינדה

קינדה
קינדה | דני מרון

העסקה שכבר היתה סגורה וטורפדה בעקבות סירוב אדי גוטליב לעבור לאשדוד עשויה להיסגר בקרוב אם הקשר לא ימצא מועדון באירופה. הצהובים עדיין מעוניינים באלמוג כהן שנוטה להעדיף את באר שבע

(גודל טקסט)

חלון ההעברות נסגר ומכבי תל אביב נכנסת לישורת מקצועית חשובה הן בליגה והן במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. הבעלים מיץ' גולדהאר אישר למאמן ג'ורדי קרויף כמעט כל בקשה בנושא שינוי פני הקבוצה וירצה תוצאות.

אחרי שהגעתו של ליאור רפאלוב לא יצאה לפועל וגם ניסיון צירופו של אלמוג כהן לא צלח למרות אישור הבעלים להשקיע סכומים בנושא, הניסיון עבר לגדי קינדה, קשרה המוכשר של מ.ס אשדוד.

קרויף קיבל אור ירוק לרכוש את אדי גוטליב מהפועל תל אביב במטרה להעבירו לאשדוד ולקבל אופציה לרכישת קינדה. כל הצדדים כבר סיכמו כאשר הצהובים היו אמורים לרכוש מחצית מכרטיס השחקן של הקשר עבור 850 אלף יורו.


קינדה, ילך במסלול לאירופה? (דני מרון)

למרות זאת, שלוש שעות לתום החלון גוטליב הודיע כי מסרב לעבור לאשדוד ובכך פוצצה העסקה. ועדיין הצהובים מקווים להשלים בינואר את אופציית הרכישה של קינדה כשבינתיים סוכנו דודו דהאן עשוי לחפש עבורו מועדון באירופה.

לקראת החלון הבא ינסה מאמץ לצרף את אלמוג כהן, קשר הנבחרת ואינגולשטאט בו חושקת גם הפועל באר שבע כאשר כהן עצמו נוטה להעדיף את המועדון מעיר נעוריו, לפחות לעת עתה.


כהן, בינואר ישוב ארצה? (אודי ציטיאט)

הצהובים ימשיכו בהכנות יחד עם כל שחקני הנבחרות למפגש עם בני סכנין (שבת, 18:00, ספורט1). ב-17:45: יקיים קרויף את מסיבת העיתונאים השבועית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי