סוף לסאגה: לוטם זינו סיכם בהפועל עכו ויתחיל להתאמן עם הקבוצה

לוטם זינו
לוטם זינו | אודי ציטיאט

הקשר יחזק את סגל העולה החדשה. גם נאסר בתמונה ואלגרבלי עשוי לחתום בקרוב. גורם במועדון: "ניתן פייט למכבי חיפה ביום ראשון"

(גודל טקסט)

הפועל עכו ממשיכה בהכנותיה למשחק ביום ראשון (20:00, שידור ישיר ספורט1) אצלה בבית מול מכבי חיפה. למרות פערי התקציב בעכו מאמינים כי יוכלו לתת פייט לירוקים: "גם מול נתניה אמרו שנחטוף אבל זה לא קרה" אמרו במועדון.

הקשר עמראן אלקרינאווי חזר להתאמן ואף ערך אימון מלא ובקבוצה מאמינים כי יעמוד לרשותו של שלומי דורה נגד חיפה. במקביל בקבוצה ממשיכים לעבוד על חיזוק בשוק השחקנים החופשיים ומתקדמים בהחתמת לוטם זינו. כפי שפורסם בספורט1 כבר ביום שלישי בבוקר עשו בעכו מאמצים להחתימו ואף הזמינו אותו למשחק אימון מול נשר.


הערב נערכה פגישה שהסתיימה בסיכום, וכבר בבוקר יגיע השחקן לאימון הקבוצה ועוד לפניו צפוי לחתום עד לסיום העונה. הסיבה העיקרית לחילוקי הדעות היתה הרצון של עכו להחתים את השחקן גם על חוזה לעונה הבאה, ואילו זינו רצה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. בעכו הבינו כי רשימת המועמדים לחזק את הקבוצה לא גדולה ולכן כדאי לנסות ולסיים את המשא ומתן מול השחקן.


אל קרינאווי. יהיה כשיר למכבי חיפה (דני מרון)

בעכו אישרו כי רוב הפרטים סוכמו והחתימה צפויה באימון הבוקר. שחקן נוסף שנמצא על הפרק הוא סיראז' נאסר, המבוקש גם בעוד שלוש קבוצות בליגת העל. הבלם בן אלגרבלי צפוי לסכם בקבוצה בתחילת שבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי