אשדוד לא תבצע זעזוע. חשש שג'ראפי ישוב רק באוקטובר

ראובן עטר
ראובן עטר | דני מרון

קבוצתו של עטר רשמה הפסד ליגה שלישי, אולם השינוי על הקווים רגע לפני פתיחת העונה יעניק למאמן זמן נוסף. בלם זר עשוי להצטרף, טום בן זקן הוחלף בעקבות סחרחורת

(גודל טקסט)

 בפעם השלישית העונה מ.ס אשדוד ירדה אמש (שבת) מנוצחת, אחרי שהפסידה באצטדיון ה-י"א 2:1 לעירוני קריית שמונה. יחד עם זאת, נראה כי לא צפוי זעזוע כלשהו. המאמן ראובן עטר כזכור הצטרף בשלב מאוחר מאוד במקומו של רן בן שמעון ורק בשבועות האחרונים הצליח לצרף את הבלם ויקטור גנב ואת החלוץ בלסינג אלקה.

בנוסף, כמו במחזור הראשון, גם אתמול נאלצו באשדוד לאלתר בעמדת הבלם, כשהציבו במקומו של ניר ברדע המורחק את בן אל אדרי (20), שערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל. יחד עם זאת, במועדון כן הסבירו את שני השערים שספגו בנגיחות בהיעדרו של ברדע. גם מול בית"ר ירושלים ספגה הקבוצה בנגיחה מראשו של יוסי בניון, אחרי ההרחקה של הבלם בן ה-21 במחצית הראשונה.

עם כל הרצון לקדם שחקנים ממחלקת הנוער, בקבוצה עשויים לצרף בלם נוסף לסגל, כשיש מקום לשחקן זר נוסף. כמובן שיהיה מדובר בשחקן חופשי שאינו תחת חוזה. "ספגנו מנאיביות וחוסר נסיון", הוסיף גורם בקבוצה על ההפסד השלישי שספגה ברציפות, אך הוסיף: "יש לנו קבוצה טובה וסגל טוב".

אם לא חסרות הצרות, השוער יואב ג'ראפי, אומנם חזר לאימונים חלקיים אחרי שהשתקם מהשבר בידו, אך בקבוצה חוששים כי יהיה זמין רק אחרי פגרת הנבחרת בחודש אוקטובר. המשמעות – ג'ראפי לא ישחק במחזור הקרוב מול בני סכנין (חוץ), במחזור שלאחריו מול מכבי נתניה (בית) ובמחזור השישי מול מכבי חיפה (חוץ). לגבי טום בן זקן שהוחלף במחצית, המגן הימני סבל מסחרחורות שאילצו את עטר להחליפו. לפי אנשי הקבוצה הוא לא ספג מכה כלשהי שגרמה לאותה תחושה והוא פשוט לא חשב בטוב.


ג'ראפי. כמה שבעיר הנמל מחכים לשובו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי