בקריית שמונה מרוצים: "סילבס עשה את השינויים הנדרשים"

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

במועדון מרוצים מהניצחון הראשון של העונה אחרי ה-0:2 באשדוד ועוד יותר מהשחקנים החדשים ובראשם שון וייסמן. על אי שיתופו של עאבד: "הרגשנו שהוא פחות מתאים למשחק הזה"

(גודל טקסט)

 לאחר שני מחזורים ללא ניצחון ולאחר פגרת הנבחרת, חזרה עירוני קריית שמונה לליגה ואף רשמה את הניצחון הראשון שלה על מועדון ספורט אשדוד, 0:2 באצטדיון הי"א. במועדון הוציאו הרבה אוויר לאחר הניצחון, בעיקר בשל העובדה שלא מעט לחץ השתחרר הן בצוות המקצועי והן בסגל השחקנים.

ראשי הקבוצה הביעו שביעות רצון מהשינויים שביצע המאמן חיים סילבס במועד ההעברות וגם במשחק עצמו. "סילבס עשה את השינויים הנדרשים. גם בשני המשחקים הראשונים לא היינו לחוצים וסמכנו על סילבס שייעשה את הדברים הנכונים והניצחון הרבה בזכותו", אמרו בקריית שמונה.

בצוות המקצועי החמיאו לשחקנים החדשים ובראשם החלוץ שון וייסמן שנראה נייד בדקות ששיחק ואף כבש כבר במשחקו הראשון בקבוצה. "וייסמן הוא אחד החלוצים המוכשרים בליגת העל ואנחנו שמחים שהוא אצלנו והוא יכבוש הרבה גולים", הבהירו במועדון. כובש השער הנוסף, שובל גוזלן, אמר: "אני שמח שניצחנו. זה הלך פחות במחצית הראשונה, אבל המשכנו להניע את הכדור במחצית השנייה וניצחנו את המשחק".


סילבס. עשה את השינויים הנכונים (מאור אלקסלסי)

מי שלא שותף בניגוד לשני המשחקים הראשונים הוא אחמד עאבד. במשחקי גביע הטוטו הרשים עאבד כאשר שותף כקיצוני ימני, אלא שבמהלך משחקי הליגה זה פחות עבד ומול אשדוד השחקן סיים תשעים דקות על הספסל. "הרגשנו שהוא פחות מתאים לסוג משחק כזה. זה לא אומר כלום לגביו, נמשיך לשחק עם השחקנים שאנחנו חושבים שהכי מתאימים וטובים לכל משחק", נטען בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי