פיראס מוגרבי: "הראינו לכולם שאנחנו קבוצה טובה"

ניק בלקמן
ניק בלקמן | עדי אבישי

תחושות קשות בבני סכנין לאחר ה-2:0 למכבי תל אביב. "בניגוד לשני המשחקים הראשונים, הפעם שיחקנו טוב". זגורי לא שותף והתאכזב: "אמור היה לשחק"

(גודל טקסט)

 אכזבה קשה בבני סכנין לאחר ההפסד 2:0 מול מכבי תל אביב אתמול בנתניה. האווירה בחדר ההלבשה בסיום המשחק ואף שעות מאוחר יותר הייתה קשה גם בשל העובדה שהקבוצה לא רק שרשמה את ההפסד הראשון שלה העונה, אלא גם שיחקה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה. "בניגוד לשני המשחקים הראשונים, אותם ניצחנו ושיחקנו בינוני, הפעם שיחקנו מצוין והפסדנו".

בצוות המקצועי עבדו כל השבוע על דרכים לעצור את החלוץ של מכבי וידאר קיארטנסון, וזה אכן עבד במשך שעה, אבל אז מספר טעויות במרכז ההגנה הביאו לשני שערים ולהפסד במשחק. גם בחלק ההתקפי הגיעה הקבוצה למספר מצבים ובעיקר פיראס מוגרבי הגיע להזדמנות מצוינת, אבל הכדור שלו מצא את הקורה.



בסיום מוגרבי אמר: "אני חושב שהגענו לכמה מצבים טובים ולא ניצלנו אותם. בסך הכול עמדנו מצוין ובמחצית הראשונה מכבי לא הגיעה להזדמנויות והעזנו ותקפנו. היינו צריכים לנצל את המצבים שהגענו אליהם, אבל אנחנו אופטימיים כי הראינו לכולם שאנחנו קבוצה טובה".

לראשונה שותפו בסכנין החלוץ הברזילאי לוקאס גאושו וחלוץ הרכש החדש שלומי אזולאי. מי שלא שותף בסכנין הוא ישראל זגורי. "הוא היה אמור להיכנס, אבל כמו שהתפתח המשחק הוחלט ללכת על שחקנים אחרים", אמרו במועדון.


קיארטנסון. צמד על אף שנערכו לחלוץ האיסלנדי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי