צפו בתקציר: מכבי חיפה התבזתה עם 2:0 לעכו

מכבי חיפה
מכבי חיפה | ערן לוף

בושה: קבוצת המיליונים של גיא לוזון נראתה רע ונכנעה לחבורה הצנועה של שלומי דורה שמחקה את מינוס הנקודות, אז'ובל (53) ומוליץ' בשער אדיר (90) הבקיעו. הקהל הירוק הביע את מחאתו ונטש עוד לפני הסיום

(גודל טקסט)

השפלה למכבי חיפה. אחרי ה-1:3 על הפועל באר שבע במחזור הקודם, הירוקים הפסידו 2:0 בחוץ לעולה החדשה הפועל עכו במסגרת המחזור השלישי בליגת העל.



גיא לוזון ערך מהפכה בהרכב כשחלוץ הרכש סטפנוס אתנסיאדיס פתח בהרכב לצד עומר דמארי, כשרועי קהת ואופיר מזרחי נותרו מחוץ לסגל. הירוקים פתחו טוב ושלטו בכר הדשא, אך למרות הזדמנויות של קלאוס וקאיו, שתי הקבוצות ירדו להפסקה בתוצאה מאופסת, גם בזכות יכולת טובה של רם שטראוס.

 



הקצה המשיך גם במחצית השנייה, עד שהכל השתנה בדקה ה-53. פטר אוניקאצ'י השתלט באגף ימין על כדור שארנסט מאבוקה איבד ברשלות והעביר רוחב לבן אז'ובל. החלוץ בעט מהפינה השמאלית של הרחבה ישר לחיבורים הרחוקים של עמרי גלזר, 0:1 מפתיע לעכו. השער הכניס את הירוקים להלם והמומנטום עבר לצד של עכו, למרות שלוזון זרק למערכה את סינטהיו סלליך ושלומי אזולאי שעלה להופעת בכורה, האורחים לא מצאו מענה.
 


אז'ובל ועכו חוגגים על חשבון קאיו (ערן לוף)


כשכבר היה נראה שהעולה החדשה תסתפק בניצחון מינימאלי, בדקה ה-90 הגיע פייסל מוליץ' וירה מכ-20 מטרים לפינה הגבוהה של גלזר את ה-0:2 וקבע ניצחון ראשון אי פעם של עכו על מכבי חיפה בליגת העל. באופן כללי האיצטדיון בעכו מסתמן כאחד המקומות השנואים על הירוקים, אחרי שלא הצליחו לנצח בו בחמשת המשחקים האחרונים.


מכבי חיפה, שכבש שער אחד בלבד בששת משחקי החוץ האחרונים שלה, תקווה להתאושש במחזור הבא כשתארח את הפועל רעננה בסמי עופר. עכו לעומתה, עלתה לראשונה העונה למאזן נקודות ליגה וכעת יש לה שתיים, אחרי העונש שקיבלה מההתאחדות בעקבות פרשת החוזים הכפולים. במחזור הבא יתארחו שחקניו של שלומי דורה אצל הפועל אשקלון במטרה להמשיך במומנטום חיובי.

 


שחקני חיפה בתמונה מוכרת (ערן לוף)



שחקני עכו. סגרו את המינוס (ערן לוף)


הרכבים
הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, מחמדו סיסוקו, ינון אליהו, גל שיש, ברונו איבה, עמראן אלקרינאווי (סאם אלישע 94), גבי קניקובסקי, דילן דמראווי (פייסל מוליץ' 80), בן אז'ובל (לוטם זינו 71), פטר אוניקאצ'י.


מכבי חיפה
: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, שי בן דוד, דקל קינן, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב (שלומי אזולאי 54), גילי ורמוט (ניקיטה רוקאביציה 64), קאיו, עומר דמארי (סינטהיו סלליך 54), סטפנוס אתנסיאדיס.



אתנסיאדיס. בכורה בירוק (ערן לוף)


מהלך המשחק
דקה 1: אוניקאצ'י בעט חזק מחוץ לרחבה, אך נהדף אצל ההגנה הירוקה.


דקה 12: קרן מימין הגיע לקינן שנגח למסגרת, שטראוס הדף לעוד קרן.


דקה 16: קאיו בעט מחוץ לרחבה והחדר חלף ליד הקורה.


דקה 33: הזדמנות גדולה למכבי חיפה. בן הרוש הגביה כדור משמאל לקלאוס, שמקרוב בעט מעל לשער של שטראוס.



קלאוס. החמיץ מקרוב (ערן לוף)


דקה 38: קאיו קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט החוצה.



קאיו מאוכזב אחרי עוד החמצה (ערן לוף)


דקה 48: דמראווי שלח עומק לאז'ובל, גלזר יצא טוב ועצר אותו.


דקה 53: 0:1 להפועל עכו! אוניקאצ'י שלח משמאל כדור לאז'ובל, שמרצה הרחבה בעט לחיבורים הרחוקים של גלזר.



אז'ובל חוגג את ה-0:1 (ערן לוף) 

 

דקה 66: דמראווי קיבל כדור מחוץ לרחבה ובעט מעל השער של גלזר.


דקה 75: בן הרוש הגביה משמאל כדור לרוקאביציה המחליף, שבעט בחוצה.

דקה 82: אזולאי בעט מרחוק, הכדור הלך החוצה.



דקה 90: 0:2 להפועל עכו! מוליץ' בעט לשער בעוצמה מכ-20 מטרים, לגלזר לא נשאר הרבה מה לעשות. האוהדים הירוקים נטשו.



מוליץ' חוגג את השני (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי