כפי שפורסם לראשונה בספורט1: ניניס חתם במכבי פ"ת

ניניס
ניניס | דני מרון

"מסי היווני" הצטרף למלאבסים עד סיום העונה, רפואה לקראת בית"ר ירושלים: (שני, 21:00): "אנחנו יודעים את הדברים הפחות טובים שלהם"

(גודל טקסט)
כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מכבי פתח תקווה הודיעה הערב (ראשון) על החתמתו של הקשר היווני סוטיריס ניניס על חוזה עד סיום העונה לאחר שהשלים את הבדיקות הרפואיות.


ניניס בן ה-27, שכונה פעם "מסי היווני" גדל ככישרון אדיר במדינתו ונחשב לתקווה הגדולה של הכדורגל המקומי. הוא צמח בפנאתינייקוס ורשם במדיה מעל 100 הופעות. ב-2004 רשם את משחקו הראשון בבוגרים תחת המאמן ויקטור מוניוס וזכה בתואר השחקן המצטיין של המשחק מול איגאלו. הוא השחקן השני הכי צעיר בתולדות המועדון לאחר שערך בכורה בבוגרים בגיל 16. בעבר דחה הצעה לשחק תחת נבחרת אלבניה הצעירה אחרי שנולד להורים יוונים ששהו באלבניה.



הקבוצה משלימה את ההכנות לקראת המשחק הביתי מחר ב-21:00 במושבה, מול בית"ר ירושלים המושלמת עד כה. מלבד נאור פסר, לרשותו של קובי רפואה צפוי לעמוד סגל מלא כאשר שלומי ארבייטמן צפוי לערוך את הופעת הבכורה, אך להתחיל על הספסל. רפואה צפוי לשנות את המערך ולשחק עם שלושה שחקני הגנה, כאשר ז'והאן מרסיאל יקבל את הקרדיט לדם של עומר דנינו ותומאש סיבוק.


המאמן קובי רפואה אמר לקראת המשחק: "אין משחקים קלים. בית"ר ירושלים קבוצה איכותית שמוליכה את הטבלה ונמצאת במומנטום. בלי קשר היא תמיד יריבה איכותית, אנחנו יודעים את הדברים הטובים והפחות טובים שלה, ולנו יש את המטרות והשאיפות שלנו".


סוטיריס ניניס. מסי היווני מגיע למכבי פ
סוטיריס ניניס. מסי היווני מגיע למכבי פ"ת (דני מרון)


הסגל: "כל יום שעובר הוא עוד אימון לחיבור, כי המועדון הזה עבר הרבה זעזועים העונה. הכי חשוב שהקבוצה הזאת תראה כמו שאני רוצה לראות ואתם רגילים לראות. אנחנו לא מחפשים תירוצים ומנסים לחבר את הדברים מהר ואני מקווה מאוד שיראו את זה מחר. אני שלם עם הסגל הזה, הוא היה קצר יותר ועם הצירוף של שלומי וניניס הסגל יהיה מושלם".


פיצוץ עסקת אייל משומר: "בוא נתעסק במי שפה ומי שלא נאחל לו בהצלחה, אנחנו מתעסקים במי שפה וזה הדבר הכי חשוב. תמיד יש משאים ומתנים , ברגע ששחקן רוצה להיות פה, אני עושה יתו שיחה ורוצה לראות שהוא פה. ברגע ששחקן רוצה להיות פה זה שווה הכל".


היעדרותו של איתי שכטר: "לדעתי שכטר הוא החלוץ הישראלי הטוב בארץ כיום, אבל בית"ר קבוצה חזקה שהביאה את זאורז'יניו וסירושטיין כתחליף לאיינביינדר ורואדה ואני חושב שלבית"ר עדיין יש סגל מצוין. היא מוכיחה את זה כל שבוע, אבל אני מאוד מקווה שנעשה תוצאה טובה".


קובי רפואה (אודי ציטיאט)
קובי רפואה. "המועדון עבר הרבה זעזועים העונה" (אודי ציטיאט)


השוער צחי גיגי דיבר גם הוא: "הקלה ששכטר לא משחק? במקומו יהיה מישהו אחר. יש להם סגל מספיק טוב, אנחנו מוכנים לכולם וזה לא משנה מי משחק. אני חושב שההגנה מתחברת לאט לאט ונראה את זה מחר. בשנה שעברה עברתי עונה לא פשוטה. זה לא קל לא לשחק ועוד לעשות ניתוח ולשבת ולראות את ההצלחה של הקבוצה מבחוץ. אבל אני שמח שהשנה קובי נתן לי את כל הביטחון וכל הצוות מסביב נותנים לי את השקט והביטחון להצליח ומה שנשאר לי זה להחזיר להם במגרש. אמרתי אחרי הפועל חיפה (הפסד 2:1 – ת"ח): הפגרה באה לנו בזמן, התאמנו והתחברנו ולא היינו כמעט בחופש בסופ"ש האחרון".


הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאס סיבוק, עומר דנינו, ז'והאן מרסיאל, אורי מגבו, לירוי צעירי, רומאריו פירס, מנור סולומון, רישאר סומא, יובל אבידור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי