דאבור כבש במספרת בדקה ה-92, זלצבורג חילצה 2:2

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

החלוץ מצא את הרשת בתוספת הזמן, ועזר לקבוצתו לחלץ נקודה מראפיד וינה, שהשאירה אותה במקום השני. בן חיים לא שותף בניצחון ספרטה (צפו), עוד ניצחון לרוני לוי ואנורתוסיס, אלטמן ופאו הפסידו לאחרונה בטבלה

(גודל טקסט)
אחרי פגרת הנבחרות, גם הליגיונרים חזרו לשחק, ביניהם גם מואנס דאבור שעזר לרד בול זלצבורג לחלץ 2:2 בבית מראפיד וינה עם שער בדקה ה-92.


האקשן ברדבול ארנה החל בדקה ה-60 כשלואיס שאב בישל לדיאן ליוביצ'יץ' את ה-0:1, אך שער שטפן שוואב שוואב השווה לזלצבורג. ארבע דקות אחר כך פיליפ שובסברגר החזיר את היתרון לראפיד וינה, אך בדקה ה-92 שטפן ליינר הגביה ברחבה כדור למואנס דאבור, שבבעיטת מספרת מרהיבה קבע 2:2 שהשאיר את זלצבורג במקום השני בבונדסליגה האוסטרית עם 14 נקודות.







* טל בן חיים לא שותף בניצחון של ספרטה פראג 0:2 על קרבינה. קבוצתו של החלוץ הישראלי הצליחה להשיג ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים ועלתה למקום הרביעי בטבלה. תומאש רוסיצקי (18) ודויד הובורקה (55) כבשו.



* רוני לוי, אריאל הרוש וקבוצתם אנורתוסיס פמגוסטה שמרו על מאזן נקי מהפסדים עם 0:1 על אריס לימסול ועלתה באופן זמני למקום הראשון בטבלת הליגה הקפריסאית. סייקו סיסה מחוף השנהב כבש את השער היחיד במשחק (60).



*
עומרי אלטמן עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה, אך לא סייע לפנאתינייקוס שהפסידה 1:0 לקרקירה, האחרונה בטבלה. דניס אפשטיין כבש בפנדל את השער היחיד במשחק (18). הירוקים עדיין ללא ניצחון מפתיחת העונה.


טל בן חיים. ספרטה ניצחה בלעדיו (ספרטה פראג, האתר הרשמי)
טל בן חיים. ספרטה ניצחה בלעדיו (ספרטה פראג, האתר הרשמי)


* בבלגיה, קני סייף הפצוע לא היה בסגל של גנט ב-1:1 הדרמטי מול גנק. דניאל מילצ'ביץ' העלה את גנט ליתרון בפנדל בדקה ה-35, יאקוב בראבק השווה בדקה ה-89. הקבוצה של הקשר הישראלי-אמריקאי מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה.


* לוגאנו, יריבת הפועל באר שבע ביום חמישי בליגה האירופית, המשיכה את העונה הבינונית שלה עם תבוסה 3:0 ליאנג בויז. הקבוצה של פיירלואיג'י תמי ניצחה פעם אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים והיא מדורגת במקום השישי בטבלת הליגה השווייצרית עם שמונה נקודות לאחר שבעה מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי