לוזון אחרי ההפסד המביך: הפועל עכו בעטה פעמיים ומצאה את החיבורים

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה, שמצאה פעם אחת את המסגרת, ניסה להסביר את ה-2:0. אלברמן: "זה מועדון לחוץ". דורה המאושר: "טוב לי פה, זו פתיחת עונה די טובה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

כרגילים בשנים האחרונות, אחרי ניצחון גדול שיצר תקוות וציפיות, שוב מכבי חיפה אכזבה בענק את אוהדיה. הירוקים הגיעו מעודדים למפגש החוץ מול הפועל עכו הקטנה הערב (ראשון)  אחרי הניצחון 1:3 על הפועל באר שבע במחזור הקודם, ועם הרכש היווני הנוצץ, סטפנוס (קלאוס) אתנסיאדיס בהרכב, אך הופתעו בגדול כשנכנענו 2:0 להפועל עכו משערים של בן אז'ובל בדקה ה-51 וטיל אדיר של פייסל מוליץ' בדקה ה-89.

הירוקים הבקיעו שער אחד בכל ששת משחקי החוץ האחרונים שלהם אשתקד (כולל העונה שעברה) ואחרי שלושה מחזורים הם עם שלוש נקודות בלבד.נראה שלגיא לוזון, שקיבל את כל מה שהוא רצה הקיץ, נותרה הרבה מאוד עבודה. גם חלק גדול מ-3,000 האוהדים של חיפה נטש אחרי השער הנפלא של מוליץ' ועוד קודם לכן לקרוא "בוז" לעבר השחקנים. אולי כשמאור בוזגלו יחתום רשמית ויחזור לכשירות הם יקבלו יותר סיבות לשמוח. עכו מבחינתה, שסומנה כיורדת הבטוחה, כברלא עם מינוס בטור הנקודות ואפילו לא אחרונה בטבלה, כשכעת יש לה נקודה אחת. 

גיא לוזון, ששחקניו בעטו פעם אחת בלבד למסגרת, ניסה להסביר: "אמרתי לשחקנים שלהתייאש זה הכי קל, צריך להרים את הראש ולהישאר ביחד. ידענו שזה משחק שונה מבאר שבע, ידענו שנצטרך כלים שיידעו לפרוץ בונקר, ובגלל זה בחרנו בגילי ורמוט, קאיו וקלאוס".

התפתחות המשחק והעתיד: "עכו בעטה פעמים לשער ומצאה את החיבורים. התחכמנו בשליש האחרון יותר מדי, ושילמנו על כך. יש ימים כאלה. לגבי הספסול של סיניאהו סלליך וניקיטה רוקאביציה, נגד באר שבע זה היה משחק של שטח, הם פחות התאימו מול הצפיפות. נעשה הכל כדי שבמשחק הבא יהיה יותר טוב. אין ספק שפתיחת העונה מאכזבת, גם אם הייתי אם ניצחון ושני תיקו הייתי מאוכזב. אני תמיד רוצה לנצח. כל משחק בליגה הוא קשה, גם הפועל אשקלון עשתה חיים קשים להפועל ב"ש". 

גיא לוזון (ערן לוף)
גיא לוזון. "התחכמנו בשליש האחרון, ושילמנו" (ערן לוף)

קשר הקבוצה גל אלברמן דיבר גם הוא בסיום: "לא הייתי פה בשנים האחרונות ואין ספק שזה מקום לחוץ. הגיעו שחקנים עם ניסיון ונדע להתמודד עם זה. התוצאות עד עכשיו לא כמו שציפינו ויש עוד עונה ארוכה. נלמד מהטעויות, יש עוד שישה ימים משחק חדש וננסה לא לייצר מומנטום שלילי".

היריבה: "בשני המבחנים מול קבוצות שהסתגרו לא מצאנו פתרונות אבל נמשיך לנסות. יש לנו הרבה כלים והשאלה איך עושים את הציוותים". 


חיבור הסגל:
 "די ברור לכולם שאנחנו לא מספיק מחוברים. לא משתמשים בזה כתירוץ אבל יש לנו הרבה מאוד כלים. קשה לדעת מה יהיה שונה מול רעננה. ננסה לתקן את הטעויות של היום".

גל אלברמן (ערן לוף)
גל אלברמן. "נלמד מהטעויות"  (ערן לוף)

מן העבר השני, שלומי דורה המאושר אמר בסיום: "חלק מהמשחק נגד קבוצות גדולות זה לנטרל אותם, אי אפשר לנצח אותן בכדורגל יותר טוב מהן. אמרתי לשחקנים שבטקטיקה אם הם יפסידו לא נוציא נקודות. אני חושב שזו פתיחת עונה די טובה להפועל עכו. השאגה הייתה בגלל האיכות של השער של מוליץ', בלי קשר להפועל חיפה. טוב לי בהפועל עכו. ניצחתי את מכבי חיפה עם הפועל חיפה ועם הפועל עכו. יש לנו לשמוח עד מחר בבוקר. ממחר בבוקר נתכונן למשחק מול הפועל אשקלון, שיהיה אחר לגמר".

שלומי דורה חוגג (ערן לוף)
שלומי דורה חוגג. "אי אפשר לנצח את הגדולות בכדורגל טוב יותר" (ערן לוף)

כובש השער הראשון בן אז'ובל דיבר גם הוא: "זו הרגשה נפלאה. אנחנו עובדים קשה כל השבוע, ומתרגלים. שלומי העמיד אותנו טקטית כמו שצריך. באנו צנועים, אנחנו עובדים קשה. אני שמח שהצלחתי להבקיע וניצחנו. שני השערים היו מדהימים. אני חושב שראינו קבוצה צנועה שתעבוד קשה בכל משחק, אף אחת לא תיקח מאתנו נקודות בקלות, במיוחד בבית. אני שמח על השער שלי. אני עובד קשה כל אימון, אני נשאר אחרי כל אימון עם עוזר המאמן איציק טוויזר. גם ראיתם את הכושר של השחקנים, המאמן כושר עובד איתנו חזק".

שחקני הפועל עכו חוגגים (ערן לוף)
שחקני הפועל עכו חוגגים עם בן אז'ובל. החלוץ: "באנו צנועים" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי