ביקורת על לוזון: "נראה שלא הייתה לו תוכנית". אכזבה מקאיו

קאיו
קאיו | ערן לוף

תחושות קשות במכבי חיפה לאחר ההפסד המביך 2:0 להפועל עכו. שחקן בקבוצה: "אי אפשר להתחבר אם מחליפים הרכב כל שבוע". דוס סנטוס צפוי לשוב להרכב מול רעננה

(גודל טקסט)

 אכזבה קשה במכבי חיפה, ששוב רושמת פתיחת עונה גרועה. אחרי ההפסד לבני יהודה במחזור הפתיחה הגיע ניצחון מרשים על הפועל באר שבע, אלא שאתמול (ראשון) הירוקים שוב נכנעו, הפעם 2:0 בעכו, ורשמה הפסד שני בשלושה מחזורים.

מי שסופג את מרבית האש והביקורות הוא המאמן גיא לוזון. במועדון הופתעו כשהמאמן בחר לבצע ארבעה שינויים בהרכב לעומת ה-11 שניצחו והרשימו מול הפועל באר שבע. "לוזון רצה לעשות שינויים ושגה. אנחנו מצפים כי המאמן ילמד מהטעויות בכל משחק, אבל זה היה נראה, כמו מול בני יהודה, שלא הייתה שום תוכנית מול הצפיפות של עכו".

במועדון הודו שגם שחקנים בקבוצה הופתעו כאשר שני המצטיינים במשחק מול האלופה, סינטיהו סלליך וניקיטה רוקאביציה, פתחו על הספסל בעוד הקשרים אופיר מזרחי ורועי קהת נותרו מחוץ לסגל. השחקנים ובראשם גל אלברמן דיברו בסיום המשחק על תהליך החיבור שטרם הבשיל בין השחקנים. "אי אפשר להתחבר אם מחליפים הרכב כל שבוע. אנחנו צריכים ביטחון וזה רק אם נרוץ ביחד כמה שבועות נקבל את זה", אמר שחקן בקבוצה.


רוקאביציה (במרכז). דווקא הוא נותר על הספסל (ערן לוף)

לוזון עצמו הסביר כי רצה לפתוח את הצפיפות על ידי שחקנים בעלי יכולות אישיות כמו קאיו, גילי ורמוט ועומר דמארי. פרט לצוות המקצועי גם חלק מהשחקנים זכו לביקורות בעקבות יכולת ירודה ובעיקר חלק מהזרים. במועדון כעסו על הטעות של המגן ארנסט מאבוקה, אבל מצד שני סיפרו כי מדובר בטעות יחידה וכי והמגן משקיע את כל כולו בשני צידי המגרש. מי שמתקשה עד מאוד וסופג ביקורת גדולה יותר הוא הברזילאי קאיו, שהציפיות ממנו היו גבוהות בתחילת העונה, אבל עד עתה מאכזב והיה בין החלשים במשחק מול עכו. "יש כאן זרים שהובאו בסכומים גבוהים והם צריכים לתרום לנו הרבה יותר".

ולמרות כל האמור לעיל, במכבי חיפה מבינים שמדובר במחזור השלישי בלבד ושיש ביכולת הקבוצה לשנות את העונה בהתאם לציפיות. הירוקים מקווים כי כבר בשבת הקרובה מול רעננה תחזור הקבוצה למסלול הניצחונות ובעיקר תנסה להרשים את הקהל המקומי. אגב, עבור הקהל לא רק ההפסד היה נקודה שחורה, אלא גם התנאים להם זכו חלק מהאוהדים בכניסה לאצטדיון. "היה המון חוסר סדר ולקח המון זמן עד שנכנסנו", זעם אחד האוהדים.


גיא לוזון. ספג את מרבית הביקורות מתוך המועדון (ערן לוף)

מבחינה מקצועית מקווים בחיפה כי הבלם אליסון דוס סנטוס יחזור כבר למשחק הקרוב וגם רמי גרשון נמצא בתהליכי החלמה אחרונים וצפוי להצטרף לסגל. הקשר מאור בוזגלו שסיכם את כל תנאיו במועדון צפוי לחתום על חוזה רשמי בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי