המנהלת לקרית שמונה: "המגרש לא מאושר. תשובה סופית ברביעי"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | צילום: ערן לוף

הנציגים ביצעו בדיקות מקיפות סביב המגרש ומצאו ליקויים שקשורים בעיקר בעמדת הטלוויזיה שבמגרש. בעירייה התייחסו ואמרו: "נמשיך לעשות מאמצים כדי שישחקו כבר השבוע"

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה חגגה בסוף השבוע את ניצחונה הראשון העונה על מ.ס אשדוד. למרות זאת, מה שמטריד את ראשי המועדון, ובראשם הבעלים איזי שרצקי, היא חזרת הקבוצה למגרש הביתי בקרית שמונה.

נכון להיום (שני) המגרש אינו מאושר והקבוצה תשחק גם בשבת הקרובה מול מכבי פתח תקווה, באצטדיון בעכו. בשעות הערב הגיעו נציגי המנהלת ובראשם המנכ"ל ניר ינקלביץ' ושיבחו את העבודות הרבות שנעשו באצטדיון, אך טענו כי בשלב זה הליקויים לא הוסרו והמנהלת אינה יכולה לאשר את המגרש באופן סופי.

עיקר הטענות של אנשי המנהלת היו לשימוש בעמדת הטלוויזיה, ציינו כי המטרה היא לשפר את איכות הצפייה גם של הצופים באצטדיון וגם לאפשר לעמדת השידור להעביר את המשחקים בצורה האיכותית ביותר.

אנשי המנהלת פגשו את נציגי העירייה שאחראים על שיפוץ האצטדיון, ואלה הבטיחו כי יעשו מאמצים בימים הקרובים לתקן את הליקויים ולאפשר את קיום המשחק במגרש כבר בשבת הקרובה. "נעשה הכול בכדי שהקבוצה תשחק באצטדיון הביתי בשבת" אמרו נציגי עירייה. במנהלת הבטיחו לבצע בדיקה נוספת ביום רביעי ולקבל החלטה סופית בנושא. 

שחקני עירוני קרית שמונה. ינדדו גם בשבת? (ערן לוף)
שחקני עירוני קרית שמונה. ינדדו גם בשבת? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי