סכנין נוטה לוותר על קאסס, עמאשה חתם לעונה בחדרה

קסאס
קסאס | AFP

הספרדי לא צפוי לחתום בקבוצה. החלוץ, שכמעט לא שיחק בעונה האחרונה, הרשים את ניסו אביטן. מחמאות לג'אבר עטאא

(גודל טקסט)

בני סכנין תחזור להתאמן לאחר יום מנוחה, לקראת משחק הליגה מול מ.ס. אשדוד. למרות ההפסד הראשון העונה למכבי תל אביב, בסכנין יצאו מעודדים מהיכולת ומקווים שהקבוצה תמשיך להשתפר במשחקים הקרובים.

בצוות המקצועי צפויים להחליט שחלוץ הרכש החדש שלומי אזולאי יפתח ככל הנראה במשחק הקרוב. שחקן נוסף שזוכה למחמאות בעקבות שיפור ביכולתו הוא הקשר ג'אבר עטאא. "לא סתם בהנהלה התעקשו להביא אותו ולשלם סכומים גבוהים. הוא אמור להיות שחקן העתיד של הקבוצה והוא בדרך הנכונה", אמרו במועדון.

במקביל בקבוצה רוצים להתחזק בעוד זר וממשיכים בבדיקות קדחתניות לגבי הקשר הספציפי אותו רוצים לראות במועדון. לאחרונה הוצע לקבוצה הקשר הספרדי חוסה מאריה קאסס, עם עבר בוויאריאל ובגרנאדה.


קסאס. הצוות המקצועי מעדיף לוותר (AFP)

עם זאת, בשלב זה נראה שבמועדון יוותרו עליו מאחר שהצוות המקצועי אינו חושב ששחקן מסוגו הוא השחקן שצריך להביא בשלב זה. "הוא שחקן טוב, אבל כרגע לא מתאים לרצונות שלנו. רק אם לא נמצא מישהו מתאים יותר, אולי נביא אותו למבחנים" אמרו במועדון.

ויאם עמאשה, חלוצה לשעבר של סכנין, חתם לעונה בהפועל חדרה. עמאשה שלא שיחק בשנה האחרונה מעוניין לחזור לכדורגל וינסה לעשות זאת דרך חדרה. עמאשה הרשים את המאמן ניסו אביטן ואף סיכם את כל הפרטיים הכספיים מול הנהלת הקבוצה והוא צפוי לחתום רשמית ביממה הקרובה.

ויאם עמאשה. צפוי לחתום בחדרה (עדי אבישי)
ויאם עמאשה. חתם בחדרה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי