יונתן כהן: ברגע שידעתי שבני יהודה רוצים אותי לא חשבתי לרגע

יונתן כהן
יונתן כהן | צילום: אריאל שלום

הקשר שחזר לעונה נוספת בשכונת התקווה מסביר מדוע חזר: "מרגיש כאילו גדלתי במועדון, יש פה תחושה של בית". השחקן גם הוסיף: "אנחנו צריכים להסתכל לכל קבוצה בלבן של העיניים, אפשר לנצח את בבאר שבע"

(גודל טקסט)

יונתן כהן שב לבני יהודה לעונה שנייה, לאחר שבילה את העונה שעברה כמושאל אצל הכתומים. הקשר, שפתח את העונה במדי מכבי תל אביב ואף הבקיע במוקדמות הליגה האירופית, פתח לבו וסיפר לאתר הרשמי של הקבוצה מדוע בחר לחזור לעונה נוספת בשכונת התקווה.

הבחירה לשוב לבני יהודה: "חזרתי כי שיחקתי פה שנה שעברה. התחברתי מאוד לאנשים, להנהלה ולאוהדים במיוחד. נתנו לי פה תחושה של בית, אני מרגיש ממש כאילו גדלתי במועדון. יש לי תחושה שאני משחק פה כבר הרבה מאוד שנים, וזה לא משהו מובן מאליו לשחקן צעיר שיוצא להשאלה. ברגע שידעתי שבני יהודה רוצים אותי בחזרה, לא חשבתי לרגע. ידעתי שלכאן אני רוצה להגיע".

השינוי במועדון: "ממה שאני רואה יש שינוי גדול בצורת ההתנהלות של המועדון. אפשר לראות שלמדו מהטעויות שנעשו כאן בשנה שעברה. לא מעט דברים פה השתנו על הצד הטוב ביותר. בכל מה שנוגע להתנהלות, למקצוענות ולעשייה, אני מרגיש שהמועדון נמצא על המסלול הנכון".

המטרות: "להגדיר מטרות בשלב הזה של העונה, זה לא רציני. דבר ראשון אנחנו צריכים להיות קבוצה חזקה ולהסתכל לכל קבוצה בליגה בלבן של העיניים. נבנה כאן סגל טוב של שחקנים, צוות מקצועי מאוד ויחד איתם אני מרגיש בטוח. יש לנו גם מאמן מצוין, שמכיר את המועדון ואת רוב השחקנים. אין לי ספק שעם הזמן רק נשתפר ונציג כדורגל טוב יותר. ככל שהעונה תתקדם, יהיה אפשר לדבר על מטרות ושאיפות. כרגע אנחנו מרוכזים בדבר אחד בלבד – לעבוד קשה".

יוסי אבוקסיס. יונתן כהן מפרגן למאמן (דני מרון)
יוסי אבוקסיס. יונתן כהן מפרגן למאמן (דני מרון)

המשחק מול הפועל באר שבע: "יש להם את אחד הסגלים הכי טובים בליגה, אבל בשבועיים האחרונים בהם אני מתאמן כאן, יש לי אמונה שאנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה בליגה באופן שווה. אנו מקווים להשיג תוצאה טובה, ואנחנו צריכים את הקהל שלנו איתנו ביום ראשון, ובכל משחק במהלך העונה. יש לנו קהל נפלא שיודע להעניק לנו הרבה מאוד כוח ואנרגיות. אני אוהב אותם מאוד ואין מאושר ממני לחזור פה. אני כבר מחכה לכבוש את השער הראשון ולחגוג איתם".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי