קרויף מחפש פתרונות לעומס, ייני ישחק כמגן ימני?

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מאמן מכבי תל אביב מתקשה להתמודד עם הפציעות הרבות לקראת המשחקים בליגת העל ובליגה האירופית. בשבועות הקרובים הקפטן עשוי לחזור לעמדה בה שיחק בעבר. דור פרץ חולה ולא יפתח מול סלביה פראג

(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף והיועץ סטיב מקלארן יקבעו רק בצהריים לקראת אסיפת הקבוצה את ההרכב למשחק הערב (20:00, ישיר בספורט 1) נגד סלביה פראג בפתיחת שלב הבתים בליגה האירופית. ה-11 ייקבעו לאחר שיקול מקצועי ובחשיבה על המשחק הבא בליגת העל ביום שני נגד מכבי נתניה.

קרויף הכריז לפני הטיסה לצ'כיה שהסגל הקיים שמונה 25 שחקנים מוכן למשימות באירופה ובליגת העל. ההולנדי ומקלארן שוקלים מספר שינויים מקצועיים, כשהפציעה הארוכה והמתמשכת של המגן הימני אלי דסה הזניקה להרכב את יובל שפונגין, שלא יוכל לעמוד בעומס המשחקים הרצופים וקיים חשש שייפצע. המגן זקוק להורדה בעומס ומסתמן שהקפטן שרן ייני עשוי כבר בקרוב לשוב לשחק לסירוגין בעמדה בה שיחק לפני שיצא לוויטסה ארנהיים.

הבלם טל בן חיים הוא המניה הבטוחה של ג'ורדי קרויף והוא ימשיך לשחק במרכז ההגנה. בן חיים אינו מתכוון לוותר על שום משחק והמוכנות שלו משמשת דוגמה לחבריו. המגן השמאלי אופיר דוידזאדה שלא שיחק נגד בני סכנין בליגה, זכה אף הוא למנוחה לאחר שסיפר כי יש גירוי בשריר הירך האחורי.


בן חיים. המניה הכי בטוחה של קרויף (אודי ציטיאט)

המבחן הערב ובמשחקים הקרובים הוא של כריסטיאן באטוקיו שעדיין לא תפס פיקוד במרכז המגרש ואינו משפיע על המשחק כפי שציפו ממנו למרות אמירות כלליות של קרויף על שביעות הרצון מהרכש הארגנטינאי-איטלקי.

אייל גולסה מתקשה לשוב לשחק לאחר הפציעות וברור שלא יהיה פשוט עבורו לשוב להיות האיש המרכזי בקישור בתקופה הקרובה. אתמול חש גולסה מיחושים במקום הפציעה בברך ויזכה להמשך טיפול על ידי הצוות הרפואי כדי שלא להחמיר את הפציעה, בניסיון להקדים חזרתו למגרש.


גולסה. ימשיך בטיפולים (אודי ציטיאט)

הרכש הספרדי חוסה רודריגס שאינו רשאי לשחק באירופה אמור לקפוץ להרכב הפותח כבר נגד מכבי נתניה. הקשר דור פרץ שהיה בתוכניות למשחק הערב חולה, ושיבש לצוות המקצועי חלק מההכנות. החלוץ ארון שוינפלד שנותר בארץ בשל מתיחה בשריר הירך האחורי לא יהיה כשיר גם למשחק הליגה הקרוב. בנוסף, קרויף מתלבט בין אלירן עטר וניק בלקמן בהרכב הפותח, ועל פי שחקנים בקבוצה שובו להרכב של הפותח של עטר מתבקש וראו זאת כבר כשנכנס כמחליף נגד בני סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי