גיל לבנדה: "דיברתי עם אלי כהן, הוא נשמע שבור"

גיל לבנדה
גיל לבנדה | עדי אבישי

בבית"ר ירושלים עוד לא נרגעו מסערת התפטרותו של היועץ המקצועי. הדובר דודאי: "אלי טביב הבהיר שהקבוצה פתוחה לכל אחד וכך גם אוחנה, ההתעסקות בשאלת השחקן המוסלמי היא פופוליסטית"

(גודל טקסט)
בצל ההתפטרות של אלי כהן אחרי עשרה ימים בלבד מאז מונה ליועץ המקצועי של הקבוצה, בית"ר ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הביתי מול הפועל חיפה בשבת (20:30, ישיר בספורט 4) במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל, שייערך באצטדיון טדי לראשונה העונה. 


המאמן גיל לבנדה פתח: "המועדון אכן עובר טלטלה, אמרתי לשחקנים שאני רוצה להתרכז במשחק הקרוב. אין לנו הרבה זמן לעסוק במה שקרה. אני לא רוצה להתייחס לנושא אלי כהן אלא למשחק הקרוב מול הפועל חיפה. אני יכול להגיד שאלי אוחנה אמר משהו שאני מסכים איתו – המסר שלנו הוא שבית"ר חשובה יותר מכל. שוחחתי אתמול עם אלי כהן, שאלתי לשלומו. אלי כהן נשמע שבור קצת, אבל הוא יתאושש. הגענו לאימון וערכנו הכנה טקטית לקראת המשחק בשבת. כולנו מתעסקים במשחק מול הפועל חיפה".




גודל הסערה: "לא נותנים לדברים להשפיע עלינו. כל דבר קטן בבית"ר ירושלים תופס נפח. חשוב שנדע להתרכז בדברים החשובים".


טביב עם כהן ואוחנה. מדיניות ברורה

טביב עם כהן ואוחנה. מדיניות ברורה (עדי אבישי)


המעמד שלו:
"אמרתי מההתחלה, אני עובד של המועדון וכל מה שיבקשו ממנו אני אעשה. אני יודע מה זה כדורגל, הגדרות לא נותנות לי הרבה. כרגע אני מאמן בית"ר ירושלים. מה שקרה עם אלי כהן, זה לא דבר שקורה כל יום. אני כאן כדי לאמן ולהתכונן למשחק, לא שאלתם אותי שום דבר לגבי המשחק".


דובר המועדון אושרי דודאי התערב: "אני חושב שהעשייה שלנו כמועדון מקבלת ביטוי בכל מקום. אמרתי בשבוע שעבר, להמשיך להתעסק בשאלה של שחקן מוסלמי היא פופוליסטית. מה שחשוב זה העשייה שלנו, אלי טביב הבהיר שבית"ר ירושלים פתוחה לכל אחד, גם אוחנה. למרות חוסר המעורבות של טביב, המדיניות שלו ברורה. מה שחשוב זה המשחק מול הפועל חיפה".


לבנדה על הפועל חיפה: "השחקנים עושים את העבודה בצורה נפלאה ויחד עם הקהל שלנו, כולנו מחכים למשחק הראשון באצטדיון טדי. הפועל חיפה עם מאזן מושלם, משחקים כדורגל מצוין. ראיתי את כל המשחקים שלהם, זו קבוצה מאוזנת עם חלק התקפי איכותי. היא נמצאת בצמרת בזכות".


לבנדה. למד משהו מאלי כהן
לבנדה. למד משהו מאלי כהן (דני מרון)


סגל: "אחרי האימון מחר אדע מי כשיר ומי לא, יש לנו סגל רחב וטוב. אני בטוח שמי שישחק יהיה טוב".



העתיד:
"לא מתפקידי לקבוע מה יקרה, מה שההנהלה תחליט אני אקבל בברכה. בכדורגל לא מתכננים יותר מדי את העתיד, צריך להתעסק בהווה".



השפעת אלי כהן: "הוא איש מקצוע מהמדרגה הראשונה, שמח על הזמן הקצר שעבדנו. לקחתי ממנו הרבה דברים ברמה המקצועית".



שון גולדברג
הוסיף: "הגעתי לכאן, הכרתי אנשים מדהימים והתחלתי להסתגל לקבוצה. אנחנו נכנסים לתלם בצעדים מהירים, אני מקווה שיהיה בסדר. אני מאוד שמח על המשחק האחרון, הוא נתן לנו הרבה ביטחון לקראת ההמשך".


אוהדי בית
אוהדי בית"ר. חוזרים לטדי (עדי אבישי)


הסערה מסביב:
"לא מתוקף תפקידם של השחקנים להתעסק בנושאים האלה, אנחנו צריכים להופיע על המגרש ולהביא לידי ביטוי את היכולות שלנו. אני מתרכז במשחק. בתור שחקנים מקצוענים, מהמעט שעברתי, עברנו דברים לא קלים. זו העבודה שלנו, נצטרך להתרכז במשחק מול הפועל חיפה. זה התפקיד שלנו. זה משחק חשוב, משחק שיכול לתת לנו דחיפה ענקית. יהיה משחק קשה, כי גם הפועל חיפה עשתה תוצאות טובות. אני מקווה שעם הדחיפה של הקהל נוכל להמשיך קדימה. בית"ר ירושלים הוא מועדון גדול, לא נכון לדבר על אליפות וננסה להמשיך צעד צעד לעבר המטרות שלנו".


עוד לפני מסיבת העיתונאים, ערכה הקבוצה אימון ואסיפה. מחזיק זכויות הניהול, אלי אוחנה, לקח חלק באסיפה שנערכה לשחקנים והזהיר אותם מפרצופים במקרה והם מוחלפים. הדברים של אוחנה הם תוצאה של מספר מקרים בעונה החולפת, כאשר האחרון היה קלאודמיר פריירה, במהלך ה-1:2 מול מכבי פתח תקווה במחזור האחרון. גם המאמן גילי לבנדה ערך בתקופה האחרונה שיחות עם השחקנים בנושא. חשוב להוסיף, שגם פריירה, וגם שכטר, שהתרעם על חילופו באחד המשחקים, התנצלו באופן מידי.


במישור המקצועי, מי שמעורר דאגה הוא עידן ורד, שלא ערך אימון בשל רגישות בשריר הירך האחורי. נכון לעכשיו ורד בספק למשחק, אך בקבוצה אופטימיים לגבי שיתופו. כזכור, במשחק האחרון נאלצה בית"ר להסתדר ללא שחקן מפתח אחר, איתי שכטר, שסבל גם הוא מפציעה באותו שריר. שכטר אמור להיות כשיר למשחק מול הפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי