שרצקי: עם כל הכעס, אני לא יכול לעזוב את קריית שמונה

איזי שרצקי
איזי שרצקי | עדי אבישי

לאחר שבקריית שמונה זעמו על כך שלא אושר האצטדיון לקראת משחק הבית הקרוב, שרצקי נשמע רגוע יותר אז יממה מאוחר יותר. שון וייסמן ממשיך לקבל מחמאות

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה אמנם השיגה בשבת האחרונה את הניצחון הראשון שלה כשגברה 0:2 על מ.ס. אשדוד ואף הציגה יכולת טובה, אבל במועדון התעסקו בעיקר בכעס כלפי עיריית קריית שמונה על כך שהמנהלת לא אישרה את האצטדיון הביתי לקראת המשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה (18:00, שידור ישיר בספורט 4).

במועדון הביעו כעס רב ואף תהו אם להעביר כלל את כל המשחקים הביתיים לאצטדיון אחר במרכז הארץ. במועדון אמרו: "נראה שעירייה לא עושה מספיק כדי שתושבי העיר ייהנו מקבוצת כדורגל בכירה בעיר". יממה לאחר מכן נראה כי ראשי הקבוצה והבעלים איזי שרצקי מעט נרגעו וימשיכו להמתין לאישור האצטדיון כאשר התקווה שזה יקרה כבר במשחק הבית הבא מול הפועל חיפה.




שרצקי אמר הבוקר: "עם כל הכעס שלי בנושא אני לא יכול לעזוב את העיר הזאת בכזאת קלות. אני מקווה לטובת תושבי העיר קריית שמונה וטובת חובבי הספורט בגליל כולו, שעריי ק"ש תעשה את הכל על מנת שמשחק הבית הבא של הקבוצה יהיה סוף סוף בעיר קרית שמונה."

מבחינה מקצועית, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול מכבי פ"ת. המאמן חיים סילבס צפוי לערוך שינויים גדולים למרות חיזוק הסגל בחלוץ מכבי תל אביב שגיב יחזקאל וחלוץ מכבי חיפה שון וייסמן. האחרון זכה לשבחים מראשי המועדון הן על רמת האימונים שלו והן על ההשקעה והרצון שמציג מאז שהגיע לקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי