גוטליב תובע שחרור מיידי מהפועל ת"א: "מקרה חמור ביותר"

אדי גוטליב
אדי גוטליב | ערן לוף

הבלם עתר באמצעות עו"ד רועי רוזן: "המועדון פועל בצורה בלתי מתקבלתעל הדעת". דורש גם תשלום של "עוגמת נפש" בגובה 17,500 אלף ש"ח. גורם בכיר: "שוכח שהוא תחת חוזה, מגיע להתאמן כשבא לו"

(גודל טקסט)
בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב הגיש תביעה לבוררות במטרה לשחרור מיידי מהמועדון. עורך דינו של הבלם רועי רוזן עתר למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל בדרישה חד משמעית. כמו כן, בכתב התביעה דורש הבלם סכום של 17,500 ש"ח כעוגמת נפש המגיעה לו על ההליכים שקרו בחודש אוגוסט.


"מדובר במקרה חמור ביותר בו המועדון רק על מנת למקסם תמורה כספית עבור שחקן המשתייך לשורותיו ובו הוא לא מעוניין, נוקט בצעדים כוחניים, משפילים, מזיקים ובלתי מתקבלים על הדעת אשר מכוונים ומצליחים לגרום נזק בלתי הפיך", נכתב בפתח הדרישה.


באמצעות עורך הדין גוטליב עותר לקבלת שחרור מיידי מהמועדון בתקווה שימצא קבוצה. אל העתירה מצורפים תלושי השכר של השחקן שמוערכים בשכר חודשי של 52 אלף ש"ח וכמו כן, ההודעות על עיכוב המשאים והמתנים מול אופה הרוסית.


גורם בכיר במועדון הגיב להגשת התביעה ואמר: "גוטליב כבר הפסיד בעבר בבוררות נגד הפועל ת"א ויפסיד שוב. לא יכול להיות ששחקן תחת חוזה מגיע לאימון כשבא לו ושוכח שהוא תחת חוזה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי