קלינגר: אין שום סיבה שלא נשיג תוצאה טובה מול בית"ר ירושלים

ניר קלינגר
ניר קלינגר | צילום: ערן לוף

הפועל חיפה תצא בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) לעיר הבירה, למבחן הראשון של העונה. קלינגר אינו מתכוון לבצע שינויים בהרכב, גבריאל תמאש מצהיר: "המטרה לסיים במקומות 1-6"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תגיע להתמודדות מול בית"ר ירושלים מחר (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4) כשלשתי הקבוצות מאזן מושלם מתחילת העונה. האדומים מהכרמל דיברו במשך הקיץ על איכות הסגל והיו אופטימיים לקראת העונה, אך גם במועדון לא ציפו להיות עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. בחיפה מאמינים כי הרמה שהציגו חניכיו של ניר קלינגר יכולה להימשך גם באצטדיון "טדי".

בתחילת השבוע שוחח קלינגר עם שחקניו, וביקש להמשיך ולשמור על ריכוז גם בשבועות הקרובים: "אין שום סיבה שלא נמשיך להשיג תוצאות טובות, גם אם מדובר במשחק מול בית"ר. אנחנו צריכים להיזהר מהמצבים הנייחים שלהם ולשים לב במיוחד לזא'ורז'יניו". נראה כי המאמן אינו מתכוון לבצע שינויים בהרכב שניצח במחזור האחרון את בני יהודה, כאשר שוב יפתח עם ארבעה שחקני הגנה, שלושה שחקני מרכז שדה ושלושה שחקני התקפה.

גבריאל תמאש היה בספק למשחק בתחילת השבוע, אבל התאושש, ערך אימונים מלאים ויפתח. הבלם אמר לקראת המשחק: "בית"ר זה מועדון גדול, אבל אנחנו לא אוהבים לדבר על מועדונים אחרים. אנחנו מסתכלים רק עצמנו. אני חושב שאנחנו משחקים טובים והמקום שלנו בטבלה בהתאם".

הרומני התייחס לכך שחלק מהפרשנים טוענים כי הוא הבלם הטוב בליגה: "אני לא אוהב לדבר על עצמי כי אנחנו קבוצה. המאמן הביא לכאן הרבה שחקנים טובים ואין כאן שחקן אחד, אלא קבוצה שלמה שנמצאת על כר הדשא. קשה לי להשוות את הרמה של הליגה הישראלית לעומת שאר הליגות בהן שיחקתי, אני יכול לומר שהרמה טובה". לגבי הקהל הגדול שמחכה לו ולקבוצתו אמר השחקן: "ראינו את בית"ר בווידאו ומדובר בקבוצה טובה, וזה יהיה נהדר לשחק מול הקהל הגדול שלהם". לסיום סיפק הבלם הרומני הצהרה : "המטרה לסיים במקומות 1-6".

גבריאל תמאש.
גבריאל תמאש. "הרמה בישראל טובה" (עדי אבישי)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש,  שמואל שיימן, ראסמוס סוסיטדט, רוסלן ברסקי, מקסים פלקוש'צנקו (ראדו גנסארי), חנן ממן, עדן בן בסט, אלון תורג'מן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי