שכטר יחזור להרכב בית"ר ירושלים, ורד יהיה כשיר

איתי שכטר, יוסי בניון
איתי שכטר, יוסי בניון | דני מרון

החלוץ החלים מהפציעה ויפתח ב-11 בקרב המושלמות מול הפועל חיפה (שבת, 20:30, ספורט4), הקשר התאמן. כ-15,000 אוהדים צפויים להגיע למשחק הראשון העונה בטדי. קלטינס על ההתפטרות של אלי כהן: "שמנו את זה בצד"

(גודל טקסט)

לשים את המאורעות האחרונים בצד. זה המסר, לפחות כלפי חוץ, שמנסים לשדר בבית"ר ירושלים לקראת המשחק מחר (שבת, 20:30, ספורט4) מול הפועל חיפה.

"מה שקרה עצוב, אבל זה הכדורגל", אמרו במועדון על סאגת עזיבתו של היועץ המקצועי אלי כהן, אחרי עשרה ימים בלבד. בבית"ר כבר הצליחו להתמודד עם זעזוע נוסף העונה בצורה טובה, כשכמה ימים אחרי פיטוריו של המאמן שרון מימר הביסו את מכבי תל אביב 0:3 במחזור הפתיחה של הליגה.

בקבוצה שואבים עידוד גם מהחזרה לטדי, לאחר שהסתיימו השיפוצים. במועדון מצפים לכ-15,000 צופים שיגיעו להתמודדות בין שתי הקבוצות היחידות שנשארו מושלמות בליגה אחרי שלושה מחזורים. בצוות המקצועי רוחשים כבוד רב לעבודה שעושה ניר קלינגר אצל הקבוצה מהכרמל והעבירו לשחקנים את המסר.

במישור המקצועי, איתי שכטר יחזור ל-11 אחרי שנעדר מה-1:2 מול מכבי פתח תקווה בשל פציעה בשריר הירך האחורי. גם עידן ורד, שלא התאמן אתמול בעקבות רגישות באותו השריר, התאמן כרגיל ויהיה כשיר. במרכז ההגנה יחליף טל כחילה את מיקי סירושטיין המורחק. כחילה ישחק עם מסיכה מיוחדת בגין השברים מהם הוא סובל באפו.

הקשר דוד קלטינס סיפר לאתר הרשמי של הקבוצה על התחושות לאחר ההתפטרות של אלי כהן: "כלפי חוץ זה נראה הרבה יותר ממה שזה באמת, אנחנו השחקנים שמנו את זה מהר מאוד בצד ומתרכזים כבר במשחק הבא. זה עוד יום בבית"ר ירושלים. המועדון הזה יותר גדול מכל תרחיש שקורה. זה מועדון כל כך חזק שאף שחקן או אף בנאדם לא יותר גדול ממנו. כמו שגיל לבנדה אמר – בית"ר מעל הכל".


איתי שכטר. יחזור להרכב (דני מרון)
איתי שכטר. יחזור להרכב (דני מרון)

הרכב משוער: בוריס קליימן, אריק סאבו, אנטואן קונטה, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, ז'אורז'יניו, חן עזרא, עידן ורד, איתי שכטר.

עידן ורד. התאמן כרגיל (אודי ציטיאט)
עידן ורד. התאמן כרגיל (אודי ציטיאט)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי