ראיקוביץ': המשימה קשה מאוד, אבל נילחם כדי להעפיל מהבית

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | צילום: אריאל שלום

שוער מכבי תל אביב התייחס להפסד לסלביה: "שיחקנו לא רע, הם ניצלו את הניסיון". אכזבה מאצילי ובאטוקיו: "לא מה שציפו מהם"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ספגה 1:0 מסלביה פראג בפתיחת קמפיין הבתים בליגה האירופית. הצהובים ישובו לליגה לקראת המפגש מול מכבי נתניה (שני, 21:00). מסתמן שחוסה רודריגס שלא רשאי לשחק באירופה ישוב למרכז המגרש במטרה לשנות מעט את המערך. מי שקיימת מהם אכזבה הם עומר אצילי וכריסטיאן באטוקיו. "ציפו מהם ליותר", אמרו בסביבת המועדון. גם טינו סושיץ' לא מצליח להפוך לדומיננטי כפי שציפו.


בקבוצה ממתינים להחלמה של אייל גולסה מהפציעה שהוא סוחב בברכו וגם לחזרתם לעניינים של אלי דסה וארון שוינפלד. נוגע להרכב, איגור פיליפנקה עשוי לאבד את מקומו ב-11 ואיתן טיבי יפתח. שרן ייני יפתח אך לא ברור אם כמגן או קשר, אך ג'ורדי קרויף ישוב למערך של 4:4:2.



השוער פרדראג ראייקוביץ', סיכם את ההפסד: "זה היה קשה. שיחקנו לא רע. הם כבשו ממש בהתחלה וזה אילץ אותנו לרדוף אחריהם במטרה להשיג את השיוויון. זו קבוצה עם ניסיון והם ניצלו את זה כדי לשמור על התוצאה".





השינוי במחצית השנייה: "שיחקנו טוב יותר. שמרנו על הכדור אצלנו ברגליים. ככה היינו צריכים לשחק כל המשחק. כשיש לנו את הכדור אנחנו יכולי ליצור מצבים ויצרנו. אבל הפעם המזל לא היה איתנו".


האתגר מול שאר היריבות: "כל היריבות הן יריבות טובות מאוד וזה יהפוך את המשימה עבורנו לקשה מאוד. אבל נמשיך להילחם ונעשה את כל מה שאנחנו יכולים לעשות עד הסוף".



ממתינים לו, גולסה (מכבי ת"א, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי