בן בסט: בטוח שנעשה חיים קשים להפועל באר שבע

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אודי ציטיאט

החלוץ שכבש שלושער נשמע מרוצה אחרי ה-3:3 של הפועל חיפה בטדי מול בית"ר ירושלים: "שמח שמצאתי מקום שנותן לי גב". קלינגר: "אמרתי לו שאבדוק בספרי ההיסטוריה מתי הוא עשה את זה לאחרונה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה בתיקו 3:3 דרמטי עם בית"ר ירושלים בטדי, במשחק שהשאיר את שתי הקבוצות ללא הפסד אך לא הותיר אף קבוצה מושלמת בליגת העל אחרי ארבעה מחזורים.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר בסיום: "ראשית, אני חושב שככה צריך לשחק כדורגל, לחשוב התקפה ולשחק כדי שהקהל יהנה. סבלנו היום ולא הגיע לנו לצאת בלי כלום. גם כשהם עלו ליתרון במחצית השנייה היינו במשחק. זה מסוג המשחקים שכיף לראות, פחות לנו המאמנים, אבל אני גאה בבחורים. רואים שיש לנו קבוצה איכותית ואנחנו צריכים להקפיד על הדברים הקטנים. אני שמח שהשווינו בדקה האחרונה וחושב שיכולנו להשוות קודם לכן. כיף להיות באירועים האלה".



הלחימה של השחקנים: "מאמון קשוע זה שחקן שאני חושב שעוד נשמע עליו. המהירות שלו היא משהו יוצא דופן. זה היה הימור להכניס שני חלוצים ולהוציא שני שחקני הגנה והם הלכו עד הסוף. ואני מאוד גאה בעדן על השלושער, זה הגיע לו. אמרתי לו שאני אלך לבדוק בספרי ההיסטוריה מתי הוא עשה את זה בפעם האחרונה. הוא וכל החלק הקדמי עשו עבודה טובה. לקינו קצת בחלק האחורי אבל אמרתי מראש שנבוא לשחק כדורגל והלוואי שזה יימשך".

אם הוא נהנה לאמן: "השחקנים עושים אותי מאושר בימים האלה, נראה לי שאני אאמן ואסבול עוד קצת זמן. נראה לי שאני אמשיך לאמן. אני מאמן ב-DNA וככה זה כנראה יישאר".


קלינגר. ימשיך "לסבול" על הקווים (אודי ציטיאט)

החלוץ עדן בן בסט, שכבש שלושער ואת שער השיוויון הדרמטי בדקה ה-94 אמר: "כבשתי שלושער לפני שמונה שנים, זה היה עם הפועל חיפה נגד רעננה. אין יותר שמח ממני, זה הלך קשה אבל מתוק. אנחנו רק מחזור רביעי. אין ספק שאני מרגיש יותר טוב ויותר בכושר. מה שהיה היה וכמובן שלא הוצאתי ממני את מה שמצפים ממני. אני שמח שמצאתי מקום שכולם נונתים לי גב ואני מקווה להחזיר להם על המגרש".

המטרות להמשך: "קצת מוקדם, אבל היום החברים הוכיחו שעברנו משוכה מאוד קשה. היה קצב מטורף. בסופו של דבר תיקו במשחק חוץ נגד קבוצה כל כך איכותית מגיע כל הכבוד.

המשחק נגד הפועל באר שבע במחזור הבא: "נכון שהפועל באר שבע משחקת מעל הליגה, אבל הכל יכול להיות בכדורגל. מה שבטוח זה שנעשה לבאר שבע חיים קשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי