הייסטר הורחק לאחר ששפך מים, ירק וקילל את אדלר

הייסטר. נראה שהוא יחליף את מגבו
הייסטר. נראה שהוא יחליף את מגבו | צילום: דני מרון

תקרית חסרת תקדים בטדי: מגן בית"ר ירושלים השתולל בתום התיקו 3:3 מול הפועל חיפה. לבנדה: "לא היינו אחראיים בדקות האחרונות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

תקרית חסרת תקדים בסיום המשחק בטדי: מרסל הייסטר, מגן בית"ר ירושלים, הורחק לאחר ששפך מים מהבקבוק שלו לעבר צוות השיפוט במנהרת השחקנים, ירק לתוך חדר השופטים ואף קילל את שופט המשחק זיו אדלר. הקרואטי זעם על ההחלטה לפסוק כדור חופשי לזכות האורחים ועל הכרטיס האדום לאנטואן קונטה, שהוביל לשער השוויון.

כבר עתה ברור שהתקרית החמורה שתצוין בדו"ח השופט תעלה להייסטר יותר מאשר הרחקה אוטומטית ממשחק אחד. עבור בית"ר מדובר בכאב ראש כפול ומכופל, גם קונטה וגם הייסטר לא יוכלו לשחק במשחק הליגה הקרוב ביום שני בטדי מול קריית שמונה.

"חבל לי על מה שקרה בסיום כי חזרנו פעמיים מפיגור והובלנו 2:3", סיכם גיל לבנדה מאמן בית"ר את המשחק, "לצערי לא היינו אחראיים בדקות האחרונות והלכנו יותר מדי קדימה. חבל מאוד, אבל מסתכלים קדימה ואני קונה כל ארבעה משחקים כזה מאזן".


לבנדה. "הקהל נהנה וזה גם משהו" (אודי ציטיאט)

לבנדה גם ראה דברים חיוביים: "אנחנו באופי שלנו קבוצה מאוד התקפית ולכן רצינו ללכת קדימה ולתת את הרביעי. אבל הייתה עבודה טובה של כל השחקנים. הקהל נהנה וזה גם משהו".


על הסיטואציה מסביבו (פרשת אלי כהן ודיבורים על מאמנים)
: "לא משפיע עליי. למדתי שבבית"ר כל יום יש משהו אחר. השתדלתי להתמקד אך ורק במשחק. נתקן את הטעויות ונמשיך הלאה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי