רפואה עדיין לא קיבל פנייה מבית"ר, כרגע אין מועמד מוביל

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

בבירה ציננו את ההתלהבות סביב מועמדות מאמן מכבי פ"ת לשעבר. חודש הקשר עם זיו אריה, המחזיק בתעודת פרו. המועדון פרסם הודעת הבהרה בעקבות אירועי טדי

(גודל טקסט)

גורמים בבית"ר ירושלים ציננו הערב (ראשון) את ההתלהבות סביב מינוי אפשרי של קובי רפואה לתפקיד מקצועי במועדון. רפואה התפטר ממכבי פתח תקווה ונחשב למקורבו של אלי טביב. במועדון ציינו שהמאמן בן ה-43 מועמד, אך לא נעשתה אליו פנייה ולמעשה, כרגע אין מועמד מוביל. גם מועמדותו של זיו אריה, מאמן נערים ב' של מכבי תל אביב שעבד בעבר בבית"ר ומחזיק בתעודת פרו, נשקלת. אם אריה יגיע, הוא יעבוד לצד גיל לבנדה ולא בהכרח מעליו.

אריה שפתח את העונה בדילה גורי הגיאורגית קיבל פנייה לפני מינוי אלי כהן ולאחרונה חודש הקשר בין הצדדים. יחד עם זאת, ראוי להדגיש שבשלב זה, אין החלטה בבית"ר לגבי זהות איש הצוות שיצטרף למועדון או התפקיד המדויק שיקבל וכאמור במועדון הדגישו שאין מועמד מוביל שזוכה לעדיפות.

מרסל הייסטר יעמוד ביום שלישי לדין וצפוי לספוג עונש הרחקה. בדו"ח השיפוט נכתב שהמגן שפך בקבוק מים לכיוון צוות השיפוט עם השריקה ולאחר מכן ירק לתוך חדר ההלבשה של השופטים וצעק: "בן זונה". הייסטר ואנטואן קונטה יחמיצו בוודאות את משחק הליגה הקרוב של בית"ר מול עירוני קריית שמונה ביום שני.


צפוי לספוג הרחקה. מרסל הייסטר (אודי ציטיאט)

במקביל, בקבוצה הוציאו הודעת התנצלות בפני האוהדים שנתקעו דקות ארוכות מחוץ ליציעי טדי ונכנסו באיחור למשחק נגד הפועל חיפה: "ראשית, אנו מתנצלים בפני כל אוהד ואוהדת אשר חוו חוסר נעימות בגלל קשיים כאלו ואחרים, בין אם מדובר באלו התלויים ישירות באחריות המועדון ובין אם לאו. אנו מבקשים להודות לעריית ירושלים ולהנהלת אצטדיון טדי אשר יצאו מגדרם על מנת שנוכל לקיים את המשחק כבר אתמול, למרות שהצפי המקורי דיבר על אמצע חודש אוקטובר. אין מדובר בנתון מובן מאליו כלל.

"ידענו מראש שעשויים להתגלות קשיים ותקלות בכל הנוגע להגעת אוהדים לתחומי האצטדיון, זמני ההגעה וכניסה ליציעים. ניהול אירוע מסוג זה בכלל וכל משחק של בית"ר ירושלים בפרט, הוא בפיקוד משטרתי ולכן יש כאן שילוב של מספר גורמים המתגייסים לטובת הצלחת אירוע שכזה שמטרתם היא להחזיר את כל הנוכחים בריאים ושלמים ואם אפשר, גם מרוצים מתוצאת המשחק.

"למרות הודעות לאורך כל השבוע בכלי התקשורת השונים ובכל ברשתות החברתיות המבקשות מקהל האוהדים הנפלא שלנו, להקדים ככל שניתן להגיע לתחומי המגרש על מנת שלא ייווצר צוואר בקבוק אשר יקשה את הגישה והכניסה למשחק, לא כולם הצליחו לעשות כן, מטעמים שונים. לטובת האוהדים עמדה גם קופה לרכישת מוקדמת של כרטיסים באצטדיון במהלך השבוע שקדם למשחק. ישנה גם האפשרות לרכוש כרטיסים להדפסה ביתית, דבר שיכול להקל מאוד על הכניסה לתחומי האצטדיון. ידוע לנו כי חלק מן המערכות באצטדיון לא עבדו כשורה. מדובר בדברים שאינם תלויים בנו, אבל אכן כאלו שיכולים לקרות. אמנם זה לא אידיאלי אך אנו לומדים ומפיקים את הלקחים, מסיקים את המסקנות מתוך כוונה שחוויות לא נעימות אלו לא ישנו עבור כל מי שמגיע למשחקי הקבוצה. אנו מבטיחים כי נעשה הכל לעשות כן".


בית"ר התנצלה בפני האוהדים שנכנסו באיחור (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי