"מכבי ת"א עשתה בונקר בדקות האחרונות, יצאנו פראיירים"

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | עדי אבישי

אכזבה גדולה במכבי נתניה אחרי ה-3:2 לסגנית האלופה: "נמאס לנו לצאת עם המחמאות". ערן לוי יעבור בדיקות ונמצא בספק גדול למשחק מול אשדוד, דן גלזר יחזור להתאמן בימים הקרובים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד אמש (שני) 3:2 למכבי תל אביב, במה שהיה ההפסד הראשון של הקבוצה מהעיר היהלומים העונה. החבורה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה כבר הובילה פעמיים במחצית הראשונה ובכל זאת נכנעה לסגנית האלופה. רצף משחקי הבית ללא ניצחון בליגת העל גדל ל-21.

"חבל שיצאנו פראיירים. אנחנו היינו חייבים לצאת ממשחק כזה לפחות עם נקודה. זה לא שמכבי עשו יותר מדי. הם כבשו משתי בעיטות מדהימות ועוד טעות אחת מיותרת", אמרו במועדון. "ראינו את מכבי עושה בדקות האחרונות סוג של בונקר מול נתניה וזה אומר הכל, אבל אין מה לעשות, נלמד מזה".

שחקן בקבוצה אמר: "נמאס לנו לצאת רק מהמחמאות, אבל מצד שני, זה תהליך למידה ואנחנו נמצאים בדרך טובה. זה מתסכל, אבל מרגע לרגע רק נשתפר עוד. אם נמשיך ככה, אנחנו נוכל להיות בשלב מאוחר יותר בפלייאוף העליון".

נתניה הוכיחה ולא בפעם הראשונה שהיא מסוגלת להסתכל בלבן של העיניים לכל קבוצה בליגה ובכל מגרש, אך התחושה היא שהגולים שספגה הקבוצה היו קלים מדי. הגול השני שספגה הקבוצה נבע בדיוק ממה שהזהירו בצוות המקצועי במהלך כל השבוע: לא לאבד כדורים באזור 25 מטרים מהשער של דני עמוס, וזה בדיוק מה שעשה ויקי כחלון.

שחקני מכבי נתניה. יצאו פראיירים (עדי אבישי)
שחקני מכבי נתניה. יצאו פראיירים (עדי אבישי)

ומה בנוגע לפציעות? ערן לוי, שסובל מכאבים במפשעה, הודיע לצוות המקצועי מספר דקות לפני המשחק כי הוא אינו יכול לשחק והוא צפוי לעבור בקרוב בדיקת אולטרסאונד, במטרה לשלול פציעה חמורה יותר. החלוץ נמצא בספק גדול למשחק החוץ בשבת מול מ.ס אשדוד. בן צעירי ספג מכה בצלעות באחד מאימוני סוף השבוע וסבל מכאבים בשרירי הבטן, כאשר בצוות המקצועי לא רצו לסכנו. אביב אברהם התלונן על חום גבוה בלילה שלפני המשחק. דן גלזר, שנעדר ממשחקי הליגה האחרונים עקב מתיחה בשריר הירך האחורי, יחזור להתאמן באופן מלא בימים הקרובים וישנו סיכוי שיכלל בסגל כבר בשבת. גיא גרוס עדיין לא קרוב לחזרה.

ניקו אולסק המאוכזב סיכם: "אנחנו מאוד מאוכזבים. באנו לנצח, התחלנו את המשחק טוב, הובלנו פעמיים וזה מאכזב שהפסדנו ולא לקחנו את שלוש הנקודות. אני לא חושב שההיעדרות של שלושת השחקנים (לוי, צעירי ואברהם, ת"ח) גרמה להפסד. אנו קבוצה וכל אחד שממלא את מקומם הוא שחקן טוב. רצנו לא פחות מהם, והגענו למצבים אבל הם פשוט כבשו שערים ברמה עולמית. מדובר בשתי קבוצות טובות, אבל הם פשוט ניצלו את המצבים. היינו מרושלים ואיבדנו כדורים באיזורים מסוכנים ומול קבוצה כזאת אתה תיענש אם תיתן לה את המצבים הללו. אנחנו לא חושבים כרגע על הפלייאוף העליון. אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה טובה שיכולה לנצח בכל משחק, אבל באנו מהליגה השנייה ונתמקד בלהסתכל ממשחק למשחק".

ערן לוי. חשש מהיעדרות ארוכה (אריאל שלום)
ערן לוי. חשש מהיעדרות ארוכה (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי